Jag känner ingen som håller på med kampsport så jag passar på att slänga ut mina funderingar här istället.
Jag har planerat att börja träna något i framtiden, men jag har inte bestämt mig för vad. Jag har liksom ingen erfarenhet av någon slags kampsport överhuvudtaget, inte ens gått självförsvar, men jag vill verkligen börja med ngt. Frågan är vad.
Jag har ingen balans alls, flyger runt som en vante bara man petar på mig, kanske skulle man lära sig brottas? Fast samtidigt vill jag gärna lära mig slå och få känna på det eftersom det verkar läskigt och det kan bara vara bra att bli lite påpucklad så man kommer över det. Det bästa (roligaste) vore ju att få göra lite av varje och det finns ju mmaträning här i stan, men inte kan jag börja med det? Verkar ju jätteavancerat och jag som aldrig varit i närheten av sådan idrott... Cirkus.
Sen måste jag bara fråga, av ren nyfikenhet, är det många tjejer på träningarna? Här i stan hade de mmaträning för tjejer, men den lades ner pga för få deltagare.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote