Nu är det så att jag fick för mig att verkligen börja förbättra min uthållighet och gav mig då ut i spåret för gammal och hederlig löp träning i skogen.
Sen är det så att jag sedan innan har problem att ha en ordenlig guard uppe och speciellt när jag blir trött. Så jag provade att springa med en guard uppe och inte släppa den förens jag har bestämt för att nu ska jag vila. Jag tänkte att det skulle hjälpa mig med mitt guard problem igenom att göra mig van vid att ha en uppe när jag blir trött. Men sen har jag funderat på varför inga andra verkar göra precis samma sak och började fundera på vad det beror på. Då kom jag och tänka på att det kanske finns några bieffekter av att göra så, vilket resulterar i denna fråga : Finns det någon nackdel att springa med guarden uppe som gör att det inte är värt det?
Min runda se ut så här att jag springer varannan dag i spåret och jag skulle gissa på att den är 3 km lång. Vanligtvis så kör jag 2-3 varv, dock på grund av min dåliga kondition så brukar jag endast springa 3 fjärde delar av ett varv. I spåret så ingår det även två stora backa och diverse små höjningar, jag har läst att springa med full fart upp för en backe er explosiv och det är givetvis det jag gör.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote