Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 5 of 5
    Champ

hur härdar man smalbenet snabbt?

Nu har jag tränat ett tag, fått mer härdat smalben och även fått tipset att ta en öl flaska och smådunka på smalbenet på fritiden för att göra det mer härdat och få mindre ont.

I thailand sparkar man på träd här kan man bara sparka på säck 2 gånger i veckan.

någon annan som har ett bra tips eller kört det här med flaska mot smalbenet?
    ger det ens resultat tror ni?

Moderator
    Jag har sett nån rekommendera att slå sig själv upprepade gånger med en blöt t-shirt. Annars är det väl bara att gå loss på nåt i närheten? Ett träd i din lokala park?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Jag själv har väl börja köra lite med det där flasktricket, små dunkar lite lätt medans jag kollar på tv/webbtv. fick tips från ett k1 proffs för att påskynda härdningen, annars kommer det med att sparka på mitzar och säckar med tiden.
    Shogun lite tufft att börja sparka på granar och tallträd med ett rookie smalben inte ens steven seagal skulle gjort det
    mera MMA !!

Hall of famer
    Kop en fairtex banana-bag och sparka varje dag!

President
    Blog Entries
    30
    har märkt att de blivit mer härdade redan efter en veckas kickande på säck så det är nog ingen fara då man inte bör checka lowkicks utan benskydd de första man gör när man börjar träna
    mera MMA !!