Hej
Först av allt så vill jag bara säga att min träningsjournal kommer att komma upp men jag vet bara inte riktigt än tyvärr. Hade det blivit som jag hade velat så hade jag börjat för länge sedan, men det blir inte alltid som man tänkt sig, eftersom tiden inte räcker till allt.
Den andra anledningen till varför jag också skriver är för att jag åter igen behöver lite hjälp med mitt uppläg utav ett träningsprogram.
Jag skrev ju ett inlägg i min träningsjournal där jag sade att jag hade bestämt mig för ett träningsprogram. Men nu efter att ha läst att just ett sådant program lämpar sig bäst för personer med övervikt så känns inte det som om detta program är något för mig då jag inte är överviktig. Det är i stort sätt tvärtom. Efter att ha läst det så fick jag mig en tankeställare för förut har man gått mer på känslan att detta kan vara ett roligt program att köra än att detta är ett bra sätt för mig att träna
Vad skulle ni säga är det viktigaste för mig att tänka på när det gäller val utav träningsprogram?
MVH spirit.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote