Om ni vill få fram 8packen dom som är under naveln då ska ni köra Hängande benlyft.
Om ni vill få fram 8packen dom som är under naveln då ska ni köra Hängande benlyft.
Här har ni en som har 8:a. Vissa har 8:a från födelsen och vissa har inte, deal with it and stop crying.
http://www.facebook.com/Erik.tennis#!/p ... =fbx_album
PS. Måste vara inloggad på facebook
min magmuskler sitter huller om buller, skulle hellre haft dom symmetriska men det är inte mycket att göra åt saken. jag har 7 synliga
Människans kropp har 4,6 eller 8 magrutor beroende på vad man har för gener. slut
Originally Posted by TheBigBoyOfChechnya
Nej. Vill ni få fram den undre delen av magmuskulaturen så ska ni bränna fettet som döljer dem. Det spelar ingen roll hur många benlyft ni gör så länge ni har fett på magen som döljer musklerna.
4 har jag aldrig sett eller hört talas om, kan det verkligen stämma?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Japp det stämmer :P bara kolla på Ronnie Coleman som är en känd bodybuilder som bara har 4Originally Posted by ShogunRua
![]()
Nej han har såklart 6. Han har 4 ''rutor'' och sedan de två nedre, längre muskelbukarna i sexpacket. Totalt 6 men bara 4 rutor..
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
De två lägre? det finns ju inte ens en beskärning kan sträcka mig till att det är ett 5 pack men det är då knappast 6.Originally Posted by ShogunRua
![]()
Jag sökte på han och jag tyckte fan det såg ut som han hade både 4 och 6 på vissa bilder :?: och är 100% säker på att det var samma gubbe på bilderna. Men för övrigt tyckte jag han såg väldigt "udda" ut oavsett.
Glöm detta inlägg, det innehöll en del felaktig information :P (busted by shogun ;D)
En av magmusklerna, rectus abdominis, som är vad man kallar sexpacket är en grupp musklelbukar som sitter som i en sena som fäster i revbenens undre kant och i bäckenet. Funktionen är att böja överkroppen framåt. Ronnie coleman har knappast 4 muskelbukar då det skulle innebära att han hade ca 2 dm av sin mage utan muskler med bara sena, alltså strax under naveln och ända ner till bäckenet.
Alltså det är ju bara 4 rutor det under naveln är ju ofc fortfarande muskler men det är ju inte två rutor >.>
Den här bilden borde väl bevisa det?
http://www.teambodypro.com/wp-conten...leman2_lrg.jpg
Ja men det är ju det diskussionen går ut på![]()
"Magmuskler"... han har 6 muskler i rectus abdominis, men bara 4 "rutor". Och dom nedre är garanterat två även om det inte syns annars är han missbildad.
Originally Posted by ShogunRua
Ja det är två muskler men inte två rutor
Slutsats: Ronnie coleman han har 6 muskler i rectus abdominis och 4 st "rutor" precis som du skrev =)
Exakt
Och precis som du skriver så spelar inte övningar någon roll i att få fram sexpacket utan det handlar bara om kroppsfett%. Det underlättar självklart att ha stora magmuskler men det går inte att "träna fram" dom..