Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 3 of 3
    Contender

Har fått dille på en grej alltså!!

kanske inte helt rätt ställe men det rör sig ju trots allt om styrke-träning på sätt o viss.

nån snäll nisse får flytta tråden annars
    vet inte om nån av er har sett bully beatdown på mtv, men skitsamma. mobbare som får stryk av mma fighters.
    Jason "mayhem" Miller e programm ledare o han visar en bild på sig själv från den senare delen av hans ungdom. O han va en nörd, inte skitnördig men rätt nördig. i alla fall va det då det slog mig, Hans huve? det va ju för fan den dubbla storleken.liksom käken o kindben sånt, om man ska säga så här: dom manliga sidorna i ansiktet. o då slog det mig att jag sett liknande innan. hos styrketränande o fighters. ok även andra tränande personen. så ja börja fundera här lite. alltså växer man i ansiktet i takt med resten av kroppen. o då menar jag inte i fett för det har varken fighters o verkligen inte bodybuilders speciellt mycke av. o just att de manliga attributen i ansikten växer. inte bara att det blir propetionellt större utan man kan se tydligare haka o kindben, så nu blev jag lite mer vetenskaplig i tänkandet o funderarde så här: vi utsöndrar ju testosteron när vi tränar, o det e ju ett manligt hormon, en kvinna som utsätts för manliga hormoner blir manligare i ansiktet. e det möjligtvis så att vi tränande påverkar vår eget ansikte så pass med den testosteron vi utsöndrar att de manliga attributen i våra ansikte förstärks????

Moderator

Re: Har fått dille på en grej alltså!!

Ja och nej. Kroppsbehåring kan påverkas av hormonfrisättandet men inte benstrukturen. Ja det finns tillväxthormon som kan ha den effekten men då är vi uppe och pratar super-doping på läkemedelsnivå. Man kan inte träna fram sådana förändringar utan tillsatser.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender

Re: Har fått dille på en grej alltså!!

nej det tycker inte det e logiskt, men kvinliga BBs har ju en tedens att se manligare ut. kanske inte ben strukturen som ändras men nåt måste det va. kolla in det om du kan, bully beatdown finns på pirate-bay. tror det e första avsnittet som har visar hur han såg ut. om inget annat så kolla det för skojs skull, har ser faktiskt litta gay ut tillomed haha. men det måste va mer än ett sammanträffande alltså. kanske om man började träna medans kroppen fortfarande växte, liksom i tonåren?? de brukar ju dom flesta göra.