kanske inte helt rätt ställe men det rör sig ju trots allt om styrke-träning på sätt o viss.
nån snäll nisse får flytta tråden annars![]()
vet inte om nån av er har sett bully beatdown på mtv, men skitsamma. mobbare som får stryk av mma fighters.
Jason "mayhem" Miller e programm ledare o han visar en bild på sig själv från den senare delen av hans ungdom. O han va en nörd, inte skitnördig men rätt nördig. i alla fall va det då det slog mig, Hans huve? det va ju för fan den dubbla storleken.liksom käken o kindben sånt, om man ska säga så här: dom manliga sidorna i ansiktet. o då slog det mig att jag sett liknande innan. hos styrketränande o fighters. ok även andra tränande personen. så ja börja fundera här lite. alltså växer man i ansiktet i takt med resten av kroppen. o då menar jag inte i fett för det har varken fighters o verkligen inte bodybuilders speciellt mycke av. o just att de manliga attributen i ansikten växer. inte bara att det blir propetionellt större utan man kan se tydligare haka o kindben, så nu blev jag lite mer vetenskaplig i tänkandet o funderarde så här: vi utsöndrar ju testosteron när vi tränar, o det e ju ett manligt hormon, en kvinna som utsätts för manliga hormoner blir manligare i ansiktet. e det möjligtvis så att vi tränande påverkar vår eget ansikte så pass med den testosteron vi utsöndrar att de manliga attributen i våra ansikte förstärks????

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote