Att tappa fettvikten jag la på mig i min senaste bulk-period... Sommaren och stranden är självklart en extra sporre och genom att starta såhär tidigt tänker jag att det blir lättare och skönare då jag slipper tok-deffa.![]()
Att tappa fettvikten jag la på mig i min senaste bulk-period... Sommaren och stranden är självklart en extra sporre och genom att starta såhär tidigt tänker jag att det blir lättare och skönare då jag slipper tok-deffa.![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
två dl havregryn + proteinshake ~500kcal
stekta rotsaker med nötfärsbiffar och keso ~650kcal
färskpasta med mögelöst ~500kcal
blodpudding med ett ägg och ca 100g kvarg ~450kcal
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Lite off-topic kanske men angående din lunch/middag bestående av pasta med mögelost (eller mögelöst om du vill). Är det allt? Pasta och mögelost, det låter så sjukligt torrt och svårätet även om mögelost gör sig jättebra med pasta men du fräste inte pastan lite kvickt i olivolja eller dyl? Och om det just är pasta med ost, var det gott eller var det bukfyllnad?Originally Posted by ShogunRua
Det var färskpasta med spenat och en stor bit cambozola. sen förträngde jag tydligen att jag även hade på ett stänk tryffeolja och lite italiensk salami. får nog plussa på en 150kcal
Shoggis, kan du inte lägga upp en bild så man får se hur du ser ut!?Du måste ju vara beefcake vid det här laget!
Jag kan knäppa en om ett par veckor när jag är nerearnold classic 2012 hahaha
Lite dålig på att uppdatera här känner jag, har haft en del att göra nu i dagarna. Maten igår bestod av.
3 wasa sport med ost och kalkon +proteinshake ~500kcal
proteinshake ~200kcal
thaigryta med råris ~600kcal
kvarg ~170kcal
3 kycklingklubbor med lite bönor och knäcke ~800kcal
keso ~180kcal
totalt drygt 2400kcal. Jag har börjat dra ner på storleken på portionerna nu något också, framförallt vad gäller kolhydraterna då. Ska köra ett litet ryck, jag känner dock att jag gärna blir lite dåsig innan lunch och igårkväll var jag väldigt hungrig ett par timmar. Det ska bli skönt när man kommer in i deff-lunket lite mer så att hungern mattas av.
dagens meny:
3 wasa sport med ost och sista skivorna kalkon på en + proteinshake ~500kcal
Råris och nötfärsbiffar med tryffel (smarrigt som fan) ~750kcal
proteinshake ~ 200kcal
fullkornslasagne ~700kcal
kvarg ~170kcal
Mycket träning idag. körde cardio 20 min intensivt innan lunch och sen styrka på innan kvällsmaten. Fick låna en bok om LCHF. Den ska bli intressant att läsa igenom. Rent spontant så tror jag att jag kommer att köpa vissa poänger, det enda jag riktigt ifrågasätter och avsaknaden av fiber (?) i dieten.
Jaha hur går det här då.. lite svagt på uppdateringsfronten men det tågar på..
dagens meny
3 wasa sport med ost & kalkon (sjukt trött på dom nu ska byta till havregryn ett tag) + proteinshake ~500kcal
Råris med en laxfilé och lite kallsås på lättcremefraiche ~600kcal
proteinshake ~150kcal
entrecote med potatis och sallad ~400kcal
kvarg ~170kcal
Låg kcal och jag har haft ork hela dagen och tränat ett benpass på det innan lunch. Det tuffar på sakta men säkert. Jag märker (eller inbillar mig) att vissa muskelgrupper blir mycket mer framträdande och fina medans andra verkar krympa i.o.m fettmängden.
Originally Posted by ShogunRua
sa sant sa sant det ar samma med mig jag vager fan !! 65 kg och ar andast 1,67 m
det ar ratt mycket men jag har lite fett kvar men jag tror jag ska ta en for och efter bild och kommer inte spanna bara for att man ska kunna se skillnad ordentligt sa ska jags e om jag kan lagga upp de nar jag kommer hem till sverige