Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 5 of 5
    Rookie

Prestationshöjare..

Är det någon som kan nämna ett bra prestationshöjare för mma träning

Up and coming
    Svår fråga, det är nästan något man måste "känna" sig fram till. Vissa produkter fungerar bra vissa mindre.

Sen beror det på mängden "stim" som finns (koffein,taurin etc etc). Jag testade Nano Vapor rek intag: resultat blev hjärtklappning, det kliade i hela kroppen samt att jag inte kunde sova.

Har testat några olika genom åren och alla har en liknande effekt, men det som funkar för mig är inte säkert fungerar för dig. Ungefär som non-responders på kreatin. På rak arm kan jag säga att jag inte har märkt någon skillnad dom dagar jag kört med en PWO mot dom dagarna jag bara kör lite kreatin eller EAA. Så spara pengarna är mitt råd. Dock känner jag och märken en klar skillnad när jag kör styrketräning. Om du ska köpa något så kör på kreatin om du inte testat.

Hall of famer
    Testa pre-workout! tror det ska finnas ett par tradar tidigare om detta!

Contender
    Jag körde no explode en period i våras o tyckte det funka riktigt bra, kändes som ja fick en kick innan o höll energin genom hela gympasset.

Moderator
    har du testat kaffe?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"