Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 33
    Hall of famer

Nyfunna favoriter i köket

Efter Delfin's tips om en krydda i recept trÄden tyckte jag att de skulle vara kul med en tips trÄd.

Allt som ingÄr i matlagning platsar hÀr. Allt frÄn redskap, maskiner, ingredienser, ja allt som kan underlÀtta eller förgylla matlagningen och framför allt maten.

TrÄdskaparen ska ju alltid börja sÄ jag ger ett tips: kebabkryda, perfekt om man har kött, lax eller kyclking med ris i matlÄda till jobbet. Bara att blanda kryddan med lÀtt kesella ( och lite vatten) eller creme fresh sÄ har man en god sÄs till.

Contender
    snabbköpet? eller köket kanske

Up and coming
    Ajvar funkar till det mesta.

Hall of famer
    Mitt senaste köp, en... MUFFINSFORM!

muffinsform + http://www.dagensmuffin.se/ =

Klicka er fram till matmuffins, slÀng ihop grundreceptet, och ös i allt ni kan tÀnka er. Nötter, frön, ost, frukt, proteinpulver, osv. Perfekt att frysa in och ha med pÄ jobbet nÀr man vill ha lite extra kÀk.

Hall of famer
    haha Delfin vill du ha muffins tips ska nu snacka med McMongo pÄ forumet han Àr nÄgot av en expert pÄ det omrÄdet.

Förövrigt kan de vara vÀrt att kolla upp och inhandla ett protein som klarar av vÀrme om man ska anvÀnda det i muffins sÄ man inte förstÄr proteinet. De blir ganska dyrt mjöl annars att anvÀnda proteinpulver

Hall of famer
    Aldrig sett honom hÀr :O Han fÄr gÀrna PMa mig och tipsa om han skulle lÀsa detta

Ang. protein sÄ funkar Dalblads Bakepro finfint tex

Contender
    Keso upptÀckte jag för ett par mÄnader sen. Helt ok smak och funkar till det mesta.

Champ
    ajvar, mmh

Hall of famer
    TvÄ som tipsat om ajvar nu, ska bannemig köpa det nÀr jag handlar nÀsta gÄng!

Annars Àr Kesella med vaniljsmak nÄt jag gÀrna missbrukar nu för tiden ^^

Champ
    finns kesella med typ jorgubb/lime, den Àr sjukt god

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Evey
    Keso upptÀckte jag för ett par mÄnader sen. Helt ok smak och funkar till det mesta.
    Fyfaan för keso, jag önskar att jag kunde Àta det, jag har bannemig försökt med allt, men jag fÄr kvÀljningar direkt jag fÄr in det i kÀften. :cry:

Men ska försöka mig pÄ Noname's latmansröra, ska tvinga i mig det varje gÄng!

Champ
    Halloumi, tror jag det stavas, vÀldigt gott att steka och ha i tex sallad.

Hall of famer
    att klippa upp cykeldÀck o salta Àr ungefÀr lika intressant som halloumi

Champ
    Quote Originally Posted by PR00H
    att klippa upp cykeldÀck o salta Àr ungefÀr lika intressant som halloumi
    inte

Moderator
    Fan vad jag har saknat dig och fina intelligenta, insiktsfulla inlÀgg poo. InlÀgg som det ovan lyfter verkligen forumet till en ny nivÄ.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    eller sÄ kanske du borde prova halloumi

Moderator
    mm fan va gott det Àr alltsÄ. Ganska sÄ hÄrt grillad sÄ att det blir lite yta pÄ..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    Fan vad jag har saknat dig och fina intelligenta, insiktsfulla inlÀgg poo. InlÀgg som det ovan lyfter verkligen forumet till en ny nivÄ.
    Jag tycker att det finns 2 andra som har hjÀlp oss med det pÄ forumet medans prooh har varit borta

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas
    Jag tycker att det finns 2 andra som har hjÀlp oss med det pÄ forumet medans prooh har varit borta
    Jag skulle dÄ vilja kontra och pÄstÄ att det finns 1 annan som har hjÀlpt till.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Sprawler
    Fyfaan för keso, jag önskar att jag kunde Àta det, jag har bannemig försökt med allt, men jag fÄr kvÀljningar direkt jag fÄr in det i kÀften. :cry:

Men ska försöka mig pÄ Noname's latmansröra, ska tvinga i mig det varje gÄng!
    Den Ă€r bra som fan! Å det gĂ„r ner, om du har en stror flaska vatten! :roll:

Å om du vill öva pĂ„ att Ă€ta keso kan jag varmt rekommendera keso med tĂ€rnade apelsinklyftor i, inte lika komplett mĂ„ltid som Latmansröran, men funkar fint som mellanmĂ„l!

Hall of famer
    Edit: Duuh, fel trÄd ops:

Contender
    Kapar trÄden men jag vet att mÄnga skrivit om det:
    Vad heter kvargen pÄ Lidl? Hittar bara med massa socker i. Och det kan ju inte vara rÀtt.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Evey
    Kapar trÄden men jag vet att mÄnga skrivit om det:
    Vad heter kvargen pÄ Lidl? Hittar bara med massa socker i. Och det kan ju inte vara rÀtt.
    Milbona tror jag mÀrket Àr. Vet inte sockermÀngden dock, aldrig testat deras. Du fÄr Äterkomma med recension om du hittar det =)

Hall of famer
    Quote Originally Posted by noname
    Den Ă€r bra som fan! Å det gĂ„r ner, om du har en stror flaska vatten! :roll:

Å om du vill öva pĂ„ att Ă€ta keso kan jag varmt rekommendera keso med tĂ€rnade apelsinklyftor i, inte lika komplett mĂ„ltid som Latmansröran, men funkar fint som mellanmĂ„l!
    Jag kommer ha en jÀvligt stor flaska vatten, haha, kommer fÄ springa pÄ toan var 10e minut efter klockan 16.00-17.00 varje dag! :lol:

JAg brukade mosa i typ 2bananer med 1burk(eller om det var œ burk keso)och tvinga i mig, dĂ„ gick det bra att Ă€ta, men dĂ„ smakade det knappt keso, hahaha.

Dock sÄ Àr jag definitivt inte krÀsen, Àter allt, men kan av nÄgon anledning inte Àta keso, men nu ska jag TVINGA i mig det, det blir nog nemas problemas!

Hall of famer
    Varför ska du tvinga i dig keso?

Hall of famer
    för att han Àr allergisk mot alla andra hittills funna proteinkÀllor, möjligen

Page 1 of 2 12 LastLast