Tjenare!
Har precis börjat i MMA och tycker att det är en riktigt rolig sport och har bestämt mig för att fortsätta i det.
En nackdel för mig är väl att jag är väldig tanig och har ingen styrka, känns som att jag varken går upp eller ner i vikt öht, vilket antagligen beror på kosten.
Är 17 år, ~170 centimeter lång och väger 58-60 kilo beroende på när jag väger mig.
Så är rätt tanig till mig men har fortfarande lite armmuskler pga praktiken jag har två dagar i veckan som går ut på att bära tunga saker och dra feta kopplingar..
Hur ska jag gå tillväga för att gå upp i vikt? Att äta så mycket att jag nästan spyr hela tiden för att öka känns inte så lockade, körde på den linjen i sex dagar ungefär, princip dubbla allt jag åt från frukost till kvällsmål, middagen var värst tog ibland dubbelt så stora portioner som pappa(90 kg, 185 cm)
Ett resultat som fick mig att gå upp drygt två kilo i vikt, och det var när jag kom hem runt 16:00 utan middag i magen..
Kan inte påstå att jag är nyttig när det kommer till att äta, kan dra en vanlig dag.
Tre limpmackor med ost och smör, ett glas O'boy, skolmat runt 11:00 brukar ta pizzasallad, morötter eller gurka om det finns bredvid, mellanmål hemma runt 16:00 som består av ett par mackor, sedan blir det middag och även ett par mackor på kvällen om jag känner mig hungrig.
Hur mycket jag äter till middag beror oftast på vad det är för maträtt..
Kan nog påverka allt jag ska äta förutom middagen där det är mamma som bestämmer vad det blir osv.
Aja avslutar här innan ni har tre sidor att läsa ._.
/Jesper

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
. Så generna har väldigt mycket med det hela att göra. Men när du tränat ett tag så kommer det nog att lossna.