Det var underbart skönt att slippa uppladdningsfasen och poppa kapslar istället för att svälja krossad magnecyl i vatten..Originally Posted by ShogunRua
Det var underbart skönt att slippa uppladdningsfasen och poppa kapslar istället för att svälja krossad magnecyl i vatten..Originally Posted by ShogunRua
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Förståeligt, uppladdningsfasen är rent av hemsk, samtidigt som att dricka 2 gainers per dag är olidligt!I alla fall för mig som är ny på gainer fronten och måste dricka i portioner om 500 ml per gång. Inte nådigt!
Kre-alkalyn verkar vara bra grejer, men håller mig ändå till monohydrat, trots uppladdningsfasen!
EDIT: Efter att ha läst på mer ingående angående kreatin sorter och liknande så ändrar jag mitt påstående och håller med om att alla kreatin sorter ökar vatten ansamlingen i musklerna oavsett företagets påstående!![]()
En fråga kring gainers, då menar jag gainers paketet som man kan köpa på ica/pressbyrå som man dricker.
Hört att den egentligen inte är särskilt nyttig då det bara är kolhydrater och just nu har jag börjat köra mycket kondition och inte särskilt mycket styrketräning alls.
Hört det från ett par st nu som säger att man bara lägger på sig vikt och fett, stämmer det och ifall det gör det vad ska man käka då för att kroppen ska återhämta sig men bli slimmad?
Last edited by KanoBlack; 02-21-2011 at 03:03 PM.