Jag undrar om dessa fettförbrännings pulvrena hjälper. Liknande sådant som finns inne på jabb. Och i så fall hur?
Jag undrar om dessa fettförbrännings pulvrena hjälper. Liknande sådant som finns inne på jabb. Och i så fall hur?
Nej dom funkar inte. Det är koffein, taurin, guarana, grönt te och grapefrukt i de flesta. Så drick en kopp kaffe, en red bull och ät en grapefrukt så får du samma "otroliga" effekt fast för en tiondel av priset.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Afan. Tack för svaret
Kanske inte riktigt i rätt del av forumet, men titeln på tråden är nästan rätt iallafall.
Som det påpekats många gånger kan man inte gå ner i vikt och samtidigt bygga muskler, men innebär detta också att man inte kan förbränna fett och bli smalare kring midjan? Tycker inte det borde göra det.
Och hur lång tid måste det gå mellan muskelbyggandet och viktminskningen? Jag menar man kan väl knappast bygga muskler 3 dagar i veckan och tappa vikt 4.
Jo det är helt rätt del av forumet - "kosttillskott".
Hur tänker du? Förbränner man fett och har en fettdepå kring midjan så minskar ju midjemåttet i takt med att fettet försvinner. Teoretiskt sett är det nog möjligt att bygga 4 och deffa 3 dagar i veckan. Men på ett så kort tidsspektrum tänker jag mig att man får minimala resultat åt båda hållen eftersom både hypertrofi och fettförbränning är förhållandevis långsamma processer. Skippa fettförbränningspulver hur som helst
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"