Jag har en hel del gammalt kosttillskott liggandes. Jag undrar om det generellt finns någon bäst före regel för gainer pulver och annat typ kreatin. Jag tittade en av påsarna men hittade inget.
Jag har en hel del gammalt kosttillskott liggandes. Jag undrar om det generellt finns någon bäst före regel för gainer pulver och annat typ kreatin. Jag tittade en av påsarna men hittade inget.
Generellt vet jag inte, men oftast kan man märka att det är för gammalt om det är massa klumpar i och det luktar eller smakar illa. I värsta fall är det ju knappast farligt att använda gammalt pulver ändå.![]()
Kolla utgångsdatumet. Gainern kan du troligtvis äta sålänge den smakar okej. Kreatinet vet jag faktiskt inte vad som händer med efter utgång. Men det lär inte va någon fara, i värsta fall är det bara helt verkningslöst.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
effekten kan/ska avta men annars ska det inte vara nagra problem, kakat 2 ar gammalt protte utan problem!