CERTABIS
Nybörjare
Registreringsdatum: 03 maj 2007
Postat: tor maj 03, 2007 21:37:02 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Hej hej!
Här är en äkta MMA nörd som längtar dagarna ut till den svettiga träningslokalen där män/kvinnor törs kramas med andra män/kvinnor, det gör ont, det är jobbigt, men samtidigt så J***** kul!
Har tränat klassisk brottning (grunden) och även hållt på med TSG ett tag. Nu har jag efter ett längre träningsuppehåll fått suget tillbaka. Tränar TSG igen och till min glada förvåning har klubben börjat använda/träna mer ground game! Jätte kul! Tyvärr så har jag glömt/missat mycket av grunderna. Visst får jag hjälp av min tränare men skulle vilja ha tag i en bra instruktionsvideo. Har läst era inlägg och sanningen är den att man blev mer och mer förbryllad. Alla filmerna verkar vara mer eller mindre bra men, snälla, någon insatt i ämnet: Vill ha tag i en eller högtst två filmer(DVD) som ger mig grunderna i 1)posistioner 2) Hur man passerar dessa(rör sig emellan). (helst utan GI fast vi tränar med) 3)Var kan man få tag på instruktions DVD?
Kommer av någon anledning ihåg många(några) av låsen men är som en säl på land när det kommer till positioner och förflyttningar, så jag får inte utnyttja låsen!
MvH Certabis
Till överst på sidan
N1clas
Middleweight
Registreringsdatum: 31 mars 2007
Postat: tor maj 03, 2007 21:43:07 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
position before subbmisson hehe
men eftersom du är brottare kasnke du ska titta till randy coutores 4:e video, ground control. har inte sett hela men det värkar var vad du är ute efter.
..........................................................
Hej N1clas! Okej, tack för tipset! Var fanken får man tag i denna film?
Är det någon som rekomenderar samma DVD?
xynd - Du verkar ju vara insatt, eller?
Tacksam för alla tips!![]()
ops:

LinkBack URL
About LinkBacks
ops:
Reply With Quote