hur är det tappar ni på såkallade smärt lås som är "bara" smärta om det är en viktig tävling.
och tror ni man skulle kunna en ufc match på ett sådant lås, tex bicseps krossen.
hur är det tappar ni på såkallade smärt lås som är "bara" smärta om det är en viktig tävling.
och tror ni man skulle kunna en ufc match på ett sådant lås, tex bicseps krossen.
vet inte redigt, kan ju vara en setup för något annat, men att vinna på ett smärtlås där inget kan gå sönder..tveksamt, med så mkt adrenalin och pengar som står på spel....
mm men finns det värkligen smärtlås som inget kan gå sönder på??
asså smärta är jue till för att vi ska veta hur vi inte går sönder.
De gör ju göra ordentligt ont. Frågan är hur det känns i en MMA match när adrenalinet pumpar osv.
Jag vet faktiskt inte.
Ge exempel pa sadant las? ALLA las som jag vet om som gor ont ar farliga nog att pajja nagot.
Klart man kan, men troligen inte på den högsta nivån.
EDIT: Alltså, om personen VET att låset inte kan skada honom så ger han inte upp.
amatörmatcher kanske.. tvivlar starkt på att nån i UFC skulle tappa på nåt som han inte blir skadad av.. men som sagt gärna ett exempel på nåt sånt lås, smärtan är ju oftast ett tecken på att nåt håller på att tas sönder?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
jag vrålar "vafalls" medans jag gör tusen nålar omkring din hals
HAHAHAHAHA
Joe Rogan: Chuck Liddell has just been tapped out by rampage Jackson by way of an indian burn!!!!!!!!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
nu kan jue bisepsen säker knasa sig men en bicepscruch gör jue olidligt ont.
haha lol shogun