nån som ska va me å leka i Järfälla?
jag är nästan 100 på att jag ska vara med, blir min debut hehe
Jag hade tänkt att vara med och leka på scandinavian open. förhoppningsvis -88.3 blåbälten adult.
Jag är också sugen på att leverera lite ass-whoopings där!
Så vi kanske syns i någon klass runt -80!![]()
Ooooh, jag tycker du har varit lite dryg på senaste!:twisted:Originally Posted by per
[GRUDGEMATCH COMING UP]
lite synd att inte fler svenska svartbälte signar upp sig..finns ju trots allt ett par i Sverige...
why?
Wtf, var just inne på Scandinavian open's hemsida, 400:- jävla kronor för att anmäla sig, seriöst?
Det är något kryddat, jag har fan inte råd med det.
Självklart det också, å andra sidan är jag en liten bitch när det kommer till fighting, så det var väl redan ganska uppenbart?Originally Posted by Venom
om det där var en ironi är den långt ifrån så självklar som du själv tror/hoppas
Det var inte ett försök till ironi så mycket som du tror, läs mina träningsjournal's inlägg kvällen innan min första shoot-match, jag döljer det inte direkt.Originally Posted by PR00H
Å andra sidan har det inte hindrat mig än så länge! :twisted:
då får jag lov att be om ursäkt för påhoppet
Jag ar eventuellt med, -64kg blue adult. Ligger runt 68kg nu och har bara hunnit trana 4 veckor sedan min comeback (korsband). Men det kanske ar lika bra att hoppa i den djupa anden med an gang?
Jag ska va me å leka i samma viktklass som Per å Sprawler82,3 vitbälte here i come !
mohahaha =)
debut i vitbälte -88
Borgudd från mmabloggen? välkommen till forumet
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Javisst, tack för det.Originally Posted by ShogunRua
va de nån som va med i 82,3 whitebelt? =)
hur gick det för dig harding?
och alla andra som var med?
torskade 6e matchen (finalen) , klantigt värre.. men men man lär sig av sina misstag.
4 submissions å en match som slutade 12-0 (var jämnare än resultatet säger). sista matchen hamnade jag i en triangel , va lite för självsäker =P
åkte ut i första matchen på poäng, var en rätt jämn match men de tog tid för mig att "fatta" att det var match men men kul med erfarenhet : )
silver i -88 white, nöjd fram till finalen, där visade sig orutinen men men. annars kändes det stabilt.