Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 7 of 7
    Up and coming

Felipe Porto, svartbälte i BJJ, till Titans i januari!

Hej alla glada!

Det är ett par seminarier på gång hos oss. Helgen den 19-20/1 får vi besök av Felipe Porto från Brasa Sao Paulo som håller seminarier i BJJ och SW/MMA. Felipe (aka "Linguica" eller "Korven") är en mycket kompetent utövare och instruktör som till vardags tränar med brutaltunga namn som Robert Drysdale, Lucas Leite och André Galvao. Nu senast vann han guld i egna och silver i öppna svartbältesklassen i SOBJJ 2007. Felipe är nu i Europa för en seminarieturné och gör självklart ett stopp i Växjö.

Lördag den 19/1 är det BJJ mellan kl 12-16

Söndag den 20/1 är det SW/MMA mellan kl 12-16

Bägge passen är med paus någonstans i mitten. Kostnaden är 400kr för en dag och 600kr för bägge dagarna. Anmälan sker senast onsdag den 16/1 till bjj@titans.se eller 073-979 21 62 och är bindande, det vill säga att den som efter anmälan får förhinder måste meddela detta.

Missa inte chansen att starta säsongen med träning i absolut toppklass!

Hangaround
    tror kanske du får en del Kalmarbesök

Contender
    Hej Uffe

Jag är skit sugen på att åka och kommer att försöka ta mig dit. Men jag ska bli far den 6 feb så jag får se lite hur damen här hemma mår osv. Hur långt innan vill du att man ska anmäla sig? Och hur långt innan kan man avboka sin anmälan om det skulle vara så att det är dags? Jag kommer bara på söndagen isf. Tränar inte med gi i dagsläget.

MVH
    Chrille

Up and coming
    Attn: Chrille

Då är det väl på sin plats att gratulera! Hoppas att allt går bra med den lille/lilla fightern.

När det gäller anmälan till seminariet så är det ju så att vi behöver ett visst antal anmälda för att vi ska kunna köra seminariet utan alltför stor förlust, därav är sista anmälningsdatumet satt några dagar i förväg. Skulle någon få förhinder på grund av sjukdom eller liknande går det självklart bra att avanmäla sig så länge det sker innan seminariet, bättre då att anmäla sig i tid så att vi får ett hum om hur många vi blir.

Du är varmt välkommen!

Contender
    Jag kommer om det är nån mer från MMA Kalmar som följer med. Vilka är sugna? : ))))

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Biocid
    Jag kommer om det är nån mer från MMA Kalmar som följer med. Vilka är sugna? : ))))
    Vi blir nog att gäng ja som vanligt
    punkjävlen,greken mfl är nog sugna oxå heh..
    ready to roll...

Contender
    Tackar och bockar uffe. Jag ska i så god tid som jag kan anmäla mig. Och om jag måste avanmäla så kommer jag att göra det så fort jag vet..
    Kommer med besked snart.

MVH
    Chrille