hade med tenkt det, ska höra med tränaren först då jag endast har 1 vecka träning med bjj :?
Jag tänkte också köra! Jävligt sugen på att tävla i BJJ igen.
Hehe, jag ska ju satsa på blåsnöre i BJJ nu, så det är mycket troligt att jag ska dit och wrecka mayhem! :twisted:
Det vore isf om jag ska fightas på Kaisho Battle, Shootfighting, men har så bedrövlig kondition, så vi få se hur det blir..
Förresten, var tävlingen den 11e mars, det är en onsdag?
Det måste ju vara på en vardag?
Äh, jag hade bara tränat någon/några veckor när jag var på min första BJJ tävling och jag kallas varken naturbegåvning eller talang.Originally Posted by Locco
![]()
Det finns ingen bättre träning än tävling. :wink:Originally Posted by Locco
Ja, tränaren säger försåvidt det samma, att det inte finns bättre träning en tävling så jag kommer nog köra min första bjj tävling där.
Är det upp til mig så finns där ingen tvivel om det iaf :lol:
[quote="Sprawler"]Det vore isf om jag ska fightas på Kaisho Battle, Shootfighting, men har så bedrövlig kondition, så vi få se hur det blir..
quote]
När går denna av stapelen?
Den 14e Mars!Originally Posted by Locco
Men så jävla bedrövligt som det gick på träningen idag ska jag inte ens nämna namnet Kaisho Battle.
Shit spralle! Det låter som du har ett tufft konditions-schema framför dig.
upp på cross-walkern, fat boy!
Hur många här från forumet tänker tävla i Danish open, och i vilka klasser?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag ska nog tävla, bara bekräfta med klubben först.
-76 vitbälten/nybörjare
Hehe, här har ni ett till -76 Vitbälte. :twisted:
haha :twisted: tyckte du skrev at du skulle satsa på blåsnöret jag! kan bli roligt det här 8)
landar nog i -88 Purple den här gången, orkar inte riktigt banta inför BJJ-tävlingar![]()
det lutar åt -94 vit den här gången
va sugen , sen fick jag reda på att det låg på landsbyggden i danmark plus att jag skulle få åka själv från klubben.. aja next timenån som vet nått om finland har något liknande?
Jep, förra året arrangerades BJJ Finnish Open i Åbo i November. Enligt resultatlistorna tycks där ha funnits i alla fall en del svenska deltagare.
http://www.bjjliitto.fi/kilpailut/finnishopen.php
Nu finns det bara 1 plats kvar om ni vill tävla!
Imorgon bär det av, hur många från forummet ska dit? o hur många ska tävla nu då?
Var det en lyckad tillställning eller?
Ja det va riktigt roligt, dom hade inte räknat med så många deltagande så dom hade den lilla lokalen i hallen, blev lite trångt till tider så nesta år ska dom ha den stora istället. Det gick ganska smidigt hela vägen igenom, lite förseningar o så men allt i allt så va den lyckad.
Va många riktigt bra matcher där så man lärde en del av att bara titta på dom andra oxo.