Apman & Nojja - Stockholm
Apan - På västfronten intet nytt
haha, fan vad fult att båda kallar sig så lika "ap"-saker.![]()
Apman & Nojja - Stockholm
Apan - På västfronten intet nytt
haha, fan vad fult att båda kallar sig så lika "ap"-saker.![]()
www.radioseven.se "nätets bästa musik" dunkar alltid i imna högtalare. Dance music.
Dropkick Murphys nya skiva "The Meanest of Times" får mer än godkänt. Inte gillat deras nyare skivor så värst, men det här höjer dem ytterligare!
Dropkick Murphys - God Willing
Satyricon - King
http://youtube.com/watch?v=NQQdsKH3Qt8
Blir mest www.radioseven.se just nu
Against Me! - Miami.mp3
Slayer, "Christ Illusion" skivan. den växer mer och mer för varje lyssning!
[Edit]
För alla som gillar hiphop (riktig hiphop inte skiten som spelas på radio) kan jag varmt rekommendera army of the pharaos nya skiva "Ritual of battle" Den är otroligt bra. Hela AoTP och jedi mind's Vinnie Paz & Jus'allah !!!!! Dom är tillbaks ihop igen !!!! Inga stoupe beats tyvärr men det är riktigt bra ändå. 7L & Ill bill har varit med och proddat bland annat![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Böhse Onkelz - Keine amnesti für MTV
Bra musiksmakOriginally Posted by Rickard84
![]()
Onkelz är grymma
www.di.fm
men just nu skiftar jag mellan
och
arctic monkeys och geto boys - my minds playing tricks on me
OJOJOJ på nåt sätt missade jag ett av de bästa skivsläppen 2006.
"Vinnie paz of jedi mind tricks - The sound & the fury" Gillar du tung hip-hop men lite horrorcore inslag osv, jedi minds signum, kommer du tycka att den är lika bra som jag. OTROLIG!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Vafan?Originally Posted by ShogunRua
Den har jag också missat!
Ska fixa den direkt!
Förövrigt lyssnar jag på slagdängan, Remember the name med Fort Minor just nu! :
Funderar även starkt på att gravera in refrängen på kroppen, den är tung!
R.A the rugged man släppte ganska nyligen en skiva också.. Lite gamla låtar och lite nya låtar men bara collabos. Inte alls lika bra som die rugged man skivan men ändå bra...R.A är alltid bra
moneybrother - tåget som går in till stan
Fragile Syndrome - Necromancer
Gruppen: Gojira
LÃ¥ten: Backbone
Fruktansvärt bra metal. ENTRANCELÅT så det smäller om det!!! 8)
http://www.dizzler.com/music/Gojira/Backbone smakprov!
Bara lyssnar 30sek, men verkar vara en riktigt bra entrance-låt, blir peppad här hemma i sängen!Originally Posted by Tobbman
![]()
Tyckte först att det påminde lite om Fear Factory.. Helt okej.. Själv lyssnar man på Spineshank - Falls Apart just nu
Queens of the stone age - sick sick sick har gått varm sen albumet kom ut, annars så lyssnar jag från allt, tex. Damien rice till slipknot osv. men mest så ligger det nog lite metal music där och trycker!
Jag har gjort mäktiga entréer till denna låten. Jag har slagit Randy, Fedor, Anderson Silva men Alexander Houston dök aldrig upp när han skulle möta mig. Ack dessa drömmar!Originally Posted by Sprawler
Observera: Jag tävlar ju givetvis i alla viktklasser eftersom jag i egenskap av dietist och personlig tränare kan göra precis som jag själv vill. Ack dessa drömmar. :lol: