Ja som tråden heter, vad jobbar ni med?
Själv så jobbar jag på kundtjänsten för vattenfall i umeå! har inte jobbat så länge men trivs väldigt bra än så länge!
Ja som tråden heter, vad jobbar ni med?
Själv så jobbar jag på kundtjänsten för vattenfall i umeå! har inte jobbat så länge men trivs väldigt bra än så länge!
Har jobbat som copywriter samtidigt som jag avslutar min utbildning och jobbar lite med reklam i ett eget företag.
Jobbar på Volvo PV
Jag har börjat plugga igen. Kost, hälsa och träning
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Studerar ekonomi sedan i höstas.
Går tredje året i gymnasiet![]()
Ska nog jobba som montör på Saab Training Systems i höst eller i någon go klädbutik![]()
Arbetslösfast jag vet inte, förlängt sommarlov efter studenten kan man ju kalla det.
Håller på med min master-uppsats inom nordisk historia.
Engagement Manager på Capgemini
Sedan "arbetar" jag även med kampsport som ordförande och instruktör på Gladius MMA. Ordförande i Svenska Shootfightingförbundet samt sekreterare i Svenska MMA förbundet.
Går min sista termin på en 2årig yrkeshögskola. Kvalificerad försäljning och säljledning.
Pluggar sälj och marknadsföring.
Själv går jag i skolan...ibland
Otroligt att ingen här jobbar som dörrvakt, tänk att det finns sansade människor för det finns inget som jag hatar så mycket som dörrvakter ^^
Varför hatar du dörrvakter? Var bor du för det första?Originally Posted by färsk
Jag äter dörrvakter till frukost. Så jag tycker om dem
Håll er till ämnet tack
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Pluggar Arbetsmarknad + Management(HR). Och jobbar lite här och var där jag kan tjäna extra slantar - senast var det vikarie för ICA som lättlastbilschaufför.
Sen går jag på arbetsintervjuer här och var - wish me good luck! ^^
Först och främst så är det jävligt kul och se mångsidigheten av alla på forumet.
Själv jobbar jag som fastighetsmäklare på Mäklarhuset i Norrköping.
Till vardags så arbetar jag med design och utveckling av digitala gränssnitt, mestadels webbsajter, för stora svenska och vissa utländska företag. Om man skall sätta en titel på det hela hamnar jag in i facket "Front-End utvecklare".
Utöver det så studerar jag interaktionsdesign vid Umeå universitet på distands, vilket är trevligt.
Jag kan även tänka mig att bygga just din sajt, för massa pengar, på min fritid.
Jag jobbar som lagledare en en liten fabrik i Vårgårda. Vi tillverkar världens bästa snus.
På fritiden jobbar jag med foto så mycket jag kan, i söndags fotade jag åt Rebecca Johansson, fightplay.tv's nya bloggare: http://www.fightplay.tv/bloggare/rebecc ... johansson/
Den avlägsna drömmen är väl att kunna leva på fotandet (eller på MMA då givetvis.)
läser till civilekonom + lite ledarskapgrejjer, men måste erkänna att plugget känns ofta som en bisyssla till träningen![]()
Känner pressen att utveckla lite
Jag pluggar en två-årig yrkesutbildning till friskvårdskonsult. Jag kommer vara massör, kostrådgivare, styrketräningsinstruktör och hälsoprofilbedömare när jag är klar. Utöver det läser vi även mycket psykologi, stress, motiverande samtal, presentationsteknik och mycket inom de områdena.
Läser psykologi, började nyss B-kursen på universitetet i Växjö. Jobbade innan dess heltid som väktare på Seccen, numera extraanställd men har lite annat jobb på gång om allt går vägen.