För er som är intresserade visas ett sammandrag från SM i brottning kl 20:30 på tv4 sport idag.
Kul att Tv4 Sport visar lite brottning också. De går igen kl 01:00 om ni vill se det då istället.![]()
För er som är intresserade visas ett sammandrag från SM i brottning kl 20:30 på tv4 sport idag.
Kul att Tv4 Sport visar lite brottning också. De går igen kl 01:00 om ni vill se det då istället.![]()
de visades igår mitt på dan, kickade lite på lunchrasten på jobbet,
mycket muskler på det stora killarna asså.
Du såg det.. men du missade det?Originally Posted by Venom
:roll:
Skulle vara kul att se, synd att man inte har tv4sport. När är VM eller EM? Har vi några bra brottare i nån viktklass nu för tiden? Dåligt insatt.
hehe jag såg idag i tablån att de hade gått då men visste ju iten omdet när det gick så missade det![]()
Reglerna är ju upprörande!
Slant-singling! vafan! vilket sätt att vinna.
Ja jag tycker inte heller reglerna är bra nuförtiden. De va bättre som de va förr med 2 st 3 minuters ronder eller en 5 minuters.
Dagens regler är ju utformade så här för att de ska vara mer "publikvänligt" vilket jag inte vet om någon tycker ändå.
Vad i helvete?Originally Posted by per
Kan man vinna på slant-singling?!
Herregud.
Jag säger direkt här och nu att jag är inte direkt insatt i brottning men jag slökollade lite häromdagen och förstod det som så här:
att om ingen tagit poäng efter en viss tid så singlar man slant där den som förlorar slantsinglingen får ställa sig på alla fyra(partär?) och om ingen lyckas ta poäng då heller så går matchen till den som vann slant-singlingen.
Det låter som en riktigt korkad regel
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"