Har ni inget att göra kan ni lika gärna bli ett fan eller hata denna kille
Chael Sonnen the worlds most interesting man
Har ni inget att göra kan ni lika gärna bli ett fan eller hata denna kille
Chael Sonnen the worlds most interesting man
"If he was to punch you in the face, you would have to fight off the strong urge to thank him."![]()
videoklippet är ej tillgängligt
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
KarynBryant förstörde det med ett upphovsrättsanspråk. Oh well, var en trevlig timmes skitsnack av Sonnen iallafall![]()
Hur blir man världens intressantaste person när man aldrig pratar om sig själv och ingen vet vem man är? Sonnen har väl aldrig berättat ett dugg om sig själv, han snackar ju bara skit om andra. Enda som har med honom själv att göra är ju hans bortförklaringar och hur han har bäst record i världen och hur han är så jävla duktig.
Visst är det kul att lyssna på honom men intressant människa, njae det vet jag inte.
Helvete21 - Jag tror faktiskt Munoz fighten är bland de bästa matchup han kan få. UFC vågade absolut inte sätta en bjj snubbe framför honom då risken för förlust var alldeles för stor. Jag tror Sonnen vinner men hoppas på Munoz.
Hade varit bättre om det blev:
Sonnen-Maia
Munoz-Bisping
Då hade det inte varit något snack om vem som ska ha titelmatch. Vinner Sonnen så får han den och förlorar han så får vinnaren Munoz-Bisping den.
Jag tror faktist också att Muñoz blir en munsbit för Sonnen. Hans brottning är bättre, och i mina ögon även hans standup. Silva tränar ju med Muñoz, och han kunde ändå inte göra något mot Sonnen - Han hade aldrig varit med om någon liknande brottning.
Muñoz har väl vunnit över Sonnen i brottning förut? Fast du syftar väl såklart på MMA-brottning, och ja, Sonnens MMA-anpassade brottning klår nog alla andras brottning i divisionen.
Maia då? Hans senaste möte med Silva var ju 25 minuter lekstuga (från Silvas sida).
Det var nog många år sedan Munoz vann över Sonnen i brottning, har för mig att Sonnens första MMA match var -97. Han kan ju för sig ha kört parallelt men det vvar ändå länge sedan.
Maia har såklart någon match kvar men Sonnen skulle vara en stor skalp för honom och eftersom han redan vunnit mot honom tidigare så tror jag han gärna skulle ta den mathningen.
Sonnen gick sin första proffsfight -97, men det verkar som att han brottades enda till 2002? När de möttes var det dock en collegematch, vilket betyder att det måste varit någon gång i mitten av 90-talet.
Lite rolig fakta jag lyckades läsa mig till:
Sonnen fick så mycket spö av Muñoz att han försökte fuska sig till en vinst med både en knee bar och en heel hook![]()
Haha Sonnen den jäveln, precis som han försökte fuska i matchen mot Silva. Efter han klappade så försökte han ju få det till att han inte gjorde det.
Nä jag menade bara utefter det man såg i matchen inte det han sagt. Såg i alla fall ut att Sonnen ville få dem att fortsätta, tur att det inte blev mer snack om den incidenten i alla fall då det var solklart att han klappade.
Vad jag menade med att Munoz är en dålig matchup är att jag tror inte Sonnen kommer kunna ta ner honom och jag är inte övertygad att Sonnen slår honom stående. Men självklart är Sonnen favorit ändå.