Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 2 of 2
    Contender
    Blog Entries
    17

Rampage2010 och Helvete21 titta hit!

Jag kan inte skicka Pm för tillfället så jag får lägga in mina frågor till er här. Svara gärna på dem i ett PM till mig så lägger jag upp en "Prime Time"-Blogg =)

Tänkte att jag skulle göra en intervju med er tre i toppen för att hypa upp finalen litegrann, oseriösa svar och trashtalk välkomnas!
    Rampage2010
    1. Du har en ledning med en ynka poäng. Vad är din plan för att behålla ledningen?!
    2. Hur ser ditt camp ut? Har du tagit in nya träningspartners eller kör med samma gamla gäng?
    3. Din vikt verkar alltid vara perfekt och du ser alltid ut att vara i perfekt form rean på invägningen..vad är din hemlighet?
    4. Du har haft problem med att du blir lite vårdslös i buren...hur ska du åtgärda det? Din teknik är ju fantastisk i övrigt!
    5. Vad vill du säga till dina motståndare? Du och Toelock har ju munhuggits lite är det äkta hat eller hypar ni bara?
    6. Här får du lite egen tid för att tacka dina sponsorer, fans och säga vad du tror kommer ske under finalen!

Helvete21
    1. Du har en ledning med en ynka poäng. Vad är din plan för att behålla ledningen?!
    2. Hur ser ditt camp ut? Har du tagit in nya träningspartners eller kör med samma gamla gäng?
    3. Din teknik är alltid perfekt och du går alltid vinnande ur närkamperna. Vem har hjälpt dig med det? I början på säsongen såg du lite oslipad ut!
    4. Vad är din svaghet? Ingen tycks kunna hitta någon!
    5. Vad vill du säga till dina motståndare? Medan Toelock och Rampage2010 har jabbats lite verbalt har du varit rätt tyst...sparar du allt till finalen eller?
    6. Här får du lite egen tid för att tacka dina sponsorer, fans och säga vad du tror kommer ske under finalen!

Champ
    Underbart initiativ!