Jag kan inte skicka Pm för tillfället så jag får lägga in mina frågor till er här. Svara gärna på dem i ett PM till mig så lägger jag upp en "Prime Time"-Blogg =)
Tänkte att jag skulle göra en intervju med er tre i toppen för att hypa upp finalen litegrann, oseriösa svar och trashtalk välkomnas!
Rampage2010
- Du har en ledning med en ynka poäng. Vad är din plan för att behålla ledningen?!
- Hur ser ditt camp ut? Har du tagit in nya träningspartners eller kör med samma gamla gäng?
- Din vikt verkar alltid vara perfekt och du ser alltid ut att vara i perfekt form rean på invägningen..vad är din hemlighet?
- Du har haft problem med att du blir lite vårdslös i buren...hur ska du åtgärda det? Din teknik är ju fantastisk i övrigt!
- Vad vill du säga till dina motståndare? Du och Toelock har ju munhuggits lite är det äkta hat eller hypar ni bara?
- Här får du lite egen tid för att tacka dina sponsorer, fans och säga vad du tror kommer ske under finalen!
Helvete21
- Du har en ledning med en ynka poäng. Vad är din plan för att behålla ledningen?!
- Hur ser ditt camp ut? Har du tagit in nya träningspartners eller kör med samma gamla gäng?
- Din teknik är alltid perfekt och du går alltid vinnande ur närkamperna. Vem har hjälpt dig med det? I början på säsongen såg du lite oslipad ut!
- Vad är din svaghet? Ingen tycks kunna hitta någon!
- Vad vill du säga till dina motståndare? Medan Toelock och Rampage2010 har jabbats lite verbalt har du varit rätt tyst...sparar du allt till finalen eller?
- Här får du lite egen tid för att tacka dina sponsorer, fans och säga vad du tror kommer ske under finalen!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote