undrar hur han lyckade leta upp massa kampsportare för 17 ÅR sen haha
undrar hur han lyckade leta upp massa kampsportare för 17 ÅR sen haha
jag har haft en pratstund med Johan, kanns skont faktiskt, att man ar en akta fighter!
Jag har precis blivit socialt accepterad som kampsportarepungsparksjohan talar till mig i talande jobb på facebook. lägger in diskusionen när vi är klara:
Johan
tja
15:23Kristoffer
tjena
15:23Johan
får jag fråga dig några saker Kristoffer?
15:24Kristoffer
råga på du
15:24Johan
tränar du eller har tränat kampsport?
15:24Kristoffer
ag tränar thai boxning och brasiliansk ju jutsi
15:24Johan
coolt
är du bäst på slag eller sparkar?
15:25Kristoffer
ag tycker nog min lowkick är det jag är bäst på
15:25Johan
hur lång är du Kristoffer
15:26Kristoffer
ca 185
15:26Johan
en sista fråga
är det ok?
15:27Kristoffer
ja kör hårt!!
15:27Johan
skostorlek
15:27Kristoffer
48 tro det eller ej
15:28Johan
du hittar på
15:28Kristoffer
nej helt säkert
15:28Johan
du vet att jag vill köpa en sak av dig va
15:29Kristoffer
jag har mina misstankar, men inte helt säkler
15:29Johan
är det därför du säger 48
nej jag talar sanning
fast su kanske bara har 44
haha
48 är min skostorlek
vill du tjäna lätta cash då
hur då?
15:30Johan
du vet ju vad jag vill köpa
15:30Kristoffer
en pungspark?
15:30Johan
15
visst är det lätta cash för dig
15:31Kristoffer
haha du får söka upp nån annan, mmaforum.se är nog idn mötesplats för framtida pungsparkar, kul att du hör av dig, du är lite av en legend
HAHAHAHA fyfan va jag gilla detta:
"haha du får söka upp nån annan, mmaforum.se är nog idn mötesplats för framtida pungsparkar, kul att du hör av dig, du är lite av en legend"
Först är de sjukt roligt att du marknadsför mmaforum för Johan sen är de ännu roligare att du skriver att de va kul att han hörde av sig eftersom han är en legend. Fyfan va roligt. De vore ju helt fantastiskt om inte Johan redan fanns här på forumet med tanke på hans "intresse". Roligt också att han va medveten om att du visste vem han var, han vet sin storhet![]()
Tänk om han blir sexuellt upphetsad när han pratar om det :lol:
..ge han en rejäl spark på kronjuvelerna så kanske han blir botad :wink:
Nu kanske det är jag som inte fattar e-ironi här, men det är nog ställt bortom allt rimligt tvivel att det är just på det sättet ja.Originally Posted by Flisan
Han är numera rikskändis
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6487730.ab
haha men för helvete killar jag är inte P-johan varför skulle jag dela med mig av mina erfarenheter av honom för annars?!?!Originally Posted by N1clas
gimmie a break för fan xD
o for the record så sa han nåt om kampsport men ja hörde inte vad han sa, riktigt, han mumlade så in i helvete i telefonen, lät som om man hade virat en strumpa runt luren eller nåt. ja minns att ja frågade om flera gånger vad han sa egentligen, till slut förstod ja att det var kampsport han frågade om vilket gjorde mig ännu mer misstänksam och fundersam. tyckte det var så jävla obvious att jag glömde skriva det.
Jag har aldrig tränat nån kampsport öht, aldrig hängt på nån dojo eller liknande.
har dock en aning om varför han valde mig, efter vad jag lärt mig när ja googlat på honom och läst här på forumet vad ni har skrivit så verkar han sikta in sig på långa personer för att de oftast har stora fötter, tror det var nån på nåt forum som tipsade honom om det, var det inte till och med nån som lade ut hans personupgifter efter att ha sökt på hans nummer? hade för mig det. det var så längesen han ringde mig och jag började forska i detta så jag kommer inte ihåg. Men åter till idén om hur han valde mig, jag hade skrivit att jag var 195 cm i min facebook (fråga mig inte varför??) men kan tänka mig att han sökte på det eller nåt så kom väl jag upp och inte många som heter som jag gör så lätt att fixa numret också, har kontantkort också så syns enkelt på eniro eller var fan man nu vill söka... nu kommer ja ihåg!!!, tror fan att nån lade ut hans msn? var det inte typ combatlover@hotmail.com eller nåt sånt?
Men som sagt, ledsen att göra er besvikna, jag är DEFINITIVT inte Pungsparks-johan, haha då får man letare mkt längre ner i näringskedjan för att hitta en så sjuk person :P
Btw, kul att se att det har blivit en jävla massa inlägg om det här och att folk tror att jag är den beryktade telefonmumlaren hahalite läskigt dock att man blir beskylld för nåt sånt när jag bara ville dela med mig av mina erfarenheter och visa att idioten fortfarande håller på... (Iaf för 6 mån sen eller när det var jag skrev att jag blev uppringd).
peace!![]()
Shit, att jag missat detta....
Roligaste jag läst på ett bra tag![]()
Blev idag kontaktad på communityn helgon.se av den här filuren. Tänkte att ni skulle få er en update eftersom det är ett väldigt roligt ämne. x)
skulle göra vad som helst ju![]()
------------------------------------------
Noes.
please
Nej. Jag sparkar inte utanför träningsmattan.
skulle du kunna sparka mig?
Absolut.
är du bra på sparkar?
Ja. 170. 42.
kan du inte svara please![]()
HAHAHAHAHAHA dig har jag läst om på kamsportsforumet. Det är du som vill bli sparkad i bollarna.
Tja !
Tränar du kampsport?
Hur lång är du?
Skostorlek?
![]()
/ Johan
Han verkar ju vara i farten fortfarande i alla fall.
Fick följande skrivet till mig tidigare under dagen:
Först trodde jag att det var någon jag känner som larvade sig, men efter en googling av pungspark+johan vet jag nu att det måste vara honom jag "råkade ut för"Johan Andersson
jag vill köpa en grej av dig
Jag
vad?
Johan Andersson
15 sparkar
Jag:
nu får du nog förklara lite vad du menar
Johan Andersson
om du kickar mig
så cashar jag dig
lätta cash för dig ju
_D