Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 7 1234567 LastLast
Results 1 to 26 of 171
    Hall of famer

Pungsparks-Johan

Idag har jag enligt vissa fått mitt erkänande inom kampsport.
    ok jag tar det från början.

Jag blir väckt av att en snubbe som heter Johan Andersson ringer mig jag underar vem han är och han säger nånting att det är om kampsportsfrågorna.
    Jag blir lite förvirtrad och försöker komma ihååg om jag lovat att svara nån på frågor vid nån tävling.
    han frågar mig hur länge jag har tränat kampsport och det värkade harmlöst så jag svarade som det var.
    han går därefter vidare och frågar om jag fick välja en del att vara bäst på slag eller spark vad skulle jag välja, jag svarade slag.
    Han gick sedan vidare med vilken skostorlek jag hadde, och vid det här laget trode jag att det antingen var en busringning lr nån ny sorts telefonförsäljning

Jag tyckte fortfarande frågorna var harmlösa så jag svarade och han värkade nöjd och sa att han hade ett afärsförslag till mig, jaha svarade jag och han sa att han ville köpa "kickar" av mig.
    förvirrad sa jag va??
    -ja det e snabba cash
    jag skrattade åt honom och försökte få grepp om situationen.
    jag frågade om han menade att jag skulle sparkar honom för pengar?
    sedan frågade han var jag trodde att jag skulle sparka honom 10 gånger,
    varpå jag förstog att det var pungen han menadeoch jag sa att jag var upptagen nu och la på.

Där satt jag helt nyvaken och förrvirrad

Jag ringde rendaz senare på dan och han skrattade och sa att "johan" har varit känd sen slutet på 90-talet när han ringde Agust wallen.
    Han är tydligen en kille som blir upphetsad av att prata om att nån ska sparka honom i pungen.
    som det stog i agust blogg så är johans ringning ett tecken på att man har blivit en fighter

Haha vilka sjuka jävlar det finns

Har ni blivit Uppringda av johan skriv gärna om era erfarenheter

Hall of famer
    Hahaha men fyfan, vilken sjuk jäveln.

Hall of famer
    hahha galet. Vem vet Johan kanske smyger runt här på forumet.

Hall of famer
    Jag har fått exakt samma samtal N1clas. Det var förra året. Precis samma upplägg. Men det var inte på morgonen. Men jag hade hört talas om honom på klubben så jag visste vem det var efter ett tag. Vänligt men bestämt avböjde jag hans affärsupplägg.

Något road av det hela måste jag erkänna.

Hall of famer
    Va fan grabbar det är ju snabba och lätt förtjänta pengar :wink: skulle vara kul om någon bestämmde träff och verkligen sparkade honom. Hur mycket erbjuder han?

Hall of famer
    Har hört av folk på klubben som gjort så och han dyker aldrig upp. Mao så går han igång på att "prata" om det.

Hall of famer
    jo precis annars har jag hört 100kr för 10 sparkar
    en kille hadde bestämt en 500kr för 6 som han säger "kickar"

i shotters har det blivit lite av en grej, att man är inte en riktig fighter förrns man har fått samtalet av johan. haha ja grabbar det är bara att kämpa på så kanske ni blir uppringda en dag oxå

Hall of famer
    Säg.. hade han skånsk dialekt?

Hall of famer
    Han ringde luffan

Hall of famer
    Quote Originally Posted by biffmedpommes
    Skånsk vet jag inte ifall den va men den va helt klart nerifrån landet. Men den kan mycket väl ha varit skånsk. Men det var inte någon kraftig dialekt vad jag kan komma ihåg.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Starfighter
    Quote Originally Posted by biffmedpommes
    Skånsk vet jag inte ifall den va men den va helt klart nerifrån landet. Men den kan mycket väl ha varit skånsk. Men det var inte någon kraftig dialekt vad jag kan komma ihåg.
    han sa tilochmed till mig att han hadde skånsk dialekt.
    jag hörde inte vad han sa vid ett tillfälle och sa att det lät som han talade finska.
    han frågade om jag inte hörde skillnad på skånska och finska.

så ja det gjorde han.

Hall of famer
    Haha, då tror jag fan han har ringt mig också, det var en snubbe som ringde i somras och frågade om jag gick på nån kampsport. Jag tvekade en stund men sa sen ja, vad går du på då frågade han då. Men jag var på sommarjobbet så jag sa att jag arbetade och hade inte tid.. Han sa att han skulle ringa upp senare.
    Sen ringde han typ 2-3 ggr till samma dag men han hade inte vett att ringa efter arbetstid så jag svarade inte. Från dolt nr ringde han.
    Men det är iofs. skumt, för jag har ju inte ens tävlat nåt eller så.

Moderator
    hahah jag har hört om den där killen på figtermags forum. Vilken idiot

Något som ändå är lite oroväckande är att han tar reda på vad folk heter och vad dom har för telefonnummer. Det är ju lite sjukt...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    hahah jag har hört om den där killen på figtermags forum. Vilken idiot

Något som ändå är lite oroväckande är att han tar reda på vad folk heter och vad dom har för telefonnummer. Det är ju lite sjukt...
    Hörde om honom på Kampsport.se, haha, skön kille!

ja, det är faktiskt lite oroande, att han tittar upp folk.

Okej att han hittar sådana som tävlar, deras fulla namn och hem-ort ser man ju överallt, bara på SSL fightercards.
    Men han ringer även folk som inte tävlar och knappt är träningsaktiva, det är obehagligare, då måste han ju på något sätt hitta IP-nummer, eller helt enkelt förföljer dem överallt på internet för att till sist få reda på vem dem är..Obehagligt.

Up and coming

Lugn i brallan

Killen har ju ändå hållt på med den här böjelsen rätt länge och mig veterligen så har ingen på något sett råkat illa ut mer än att någon kanske blivit lite förnärmad. Så jag tror knappast man behöver vara orolig.
    Alla jag har hört utrycka sig har mer antytt att han verkar tämligen harmlös.

Men jag har full förståelse för att hans senaste offer var N1clas-KO-them-all-within-14-seconds.

Hall of famer

Re: Lugn i brallan

Alltså vill man få tag på en person/nummer så går det ju. Bara att kolla på dagens sökverktyg liksom., tex sidor som Facebook. Fast han gör ett jävla jobb. Det måste jag säga!

Hall of famer
    hitta.se någon? :P

I ett öppet land som Sverige är det hur lätt som helst att få tag i folk.

Hall of famer

Re: Lugn i brallan

Quote Originally Posted by Nicklas
    Men jag har full förståelse för att hans senaste offer var N1clas-KO-them-all-within-14-seconds.
    Haha jo han vill jue ha killar som sparkar bra iof :P
    Jag är ganska säcker på att han googlar på amatörfighting, min match finns jue där iaf och mitt hela namn, sen e det inte så svårt att hitta nummret.

Rookie

Tisdags flörten

han ringde mig i tisdags och som niclas skrev så ställde han massa frågor om sko storlek , längd , om jag tyckte om att sparka etc ...

och sen så hade han ett affärsförslag .. 10 sparkar

jag sa nej det skulle inte kännas bra

han svarar det är snabba cash , jag menar hur lång tid tar det att sparka 10 sparkar

jag svara ja det tar väl inte så lång tid

sen undrar han vilken del av foten jag skulle använda

Jag svara att jag inte vill sparka han

då frågar han om han ligger på rygg då , då får man väl sparkas

jo det beror väl på svarar jag ..

vart skulle du sparka frågar han

ja på benen antar jag är mitt svar

du skulle inte stompa mig då? frågar han

och så fortsättar samtalet tills jag ursäktar mig och han lägger på =O

Up and coming

Spark

Jag vill precis minnas att jag läste om någon annan som fått frågan vad han skulle sparka med, när svaret blev skenbenet istället för foten så blev han besviken

Med andra ord kanske han borde inrikta sig lite mer på budo killar?

Hall of famer
    ska man komma åt bra mellan benen måste foten absolut vara att föredra iof

Contender
    Haha vad i helvete ?
    ROFL är passande internetuttryck just nu...

muahhahaha sicken lirare

Contender
    haha. jaa, skulle alla gått med på hans förslag skulle det nog bara vara sand i pungen nu.. :P

Hall of famer
    Det här är den i särklass roligaste tråden jag har läst på ett forum, alla kategorier! Pungsparksjohan borde få någon slags ihärdighetspris, och en inbjudan att börja träna kampsport :lol:

Rookie
    En annan har då fått två samtal av honom med ungefär ett års mellanrum samt blivit addad på MSN. 8)

Men, då har jag dock tränat en hel del sparkar och har 47 i skostorlek. Vill minnas att erbjudandet han gav mig var 3 sparkar för 350 SEK, men det är jävligt oviktigt om det stämmer eller ej, för jag är helt ointresserad av uppgiften. En sak som dock tyder på att han lägger ner mycket energi på detta är att han från det första samtalet mindes vilken skostorlek jag hade. Det vill säga, han spelar antingen in samtalen och arkiverar dem eller antecknar litegrann helt enkelt.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Axel
    En annan har då fått två samtal av honom med ungefär ett års mellanrum samt blivit addad på MSN. 8)

Men, då har jag dock tränat en hel del sparkar och har 47 i skostorlek. Vill minnas att erbjudandet han gav mig var 3 sparkar för 350 SEK, men det är jävligt oviktigt om det stämmer eller ej, för jag är helt ointresserad av uppgiften. En sak som dock tyder på att han lägger ner mycket energi på detta är att han från det första samtalet mindes vilken skostorlek jag hade. Det vill säga, han spelar antingen in samtalen och arkiverar dem eller antecknar litegrann helt enkelt.
    läskigt

Page 1 of 7 1234567 LastLast