Idag har jag enligt vissa fått mitt erkänande inom kampsport.
ok jag tar det från början.
Jag blir väckt av att en snubbe som heter Johan Andersson ringer mig jag underar vem han är och han säger nånting att det är om kampsportsfrågorna.
Jag blir lite förvirtrad och försöker komma ihååg om jag lovat att svara nån på frågor vid nån tävling.
han frågar mig hur länge jag har tränat kampsport och det värkade harmlöst så jag svarade som det var.
han går därefter vidare och frågar om jag fick välja en del att vara bäst på slag eller spark vad skulle jag välja, jag svarade slag.
Han gick sedan vidare med vilken skostorlek jag hadde, och vid det här laget trode jag att det antingen var en busringning lr nån ny sorts telefonförsäljning
Jag tyckte fortfarande frågorna var harmlösa så jag svarade och han värkade nöjd och sa att han hade ett afärsförslag till mig, jaha svarade jag och han sa att han ville köpa "kickar" av mig.
förvirrad sa jag va??
-ja det e snabba cash
jag skrattade åt honom och försökte få grepp om situationen.
jag frågade om han menade att jag skulle sparkar honom för pengar?
sedan frågade han var jag trodde att jag skulle sparka honom 10 gånger,
varpå jag förstog att det var pungen han menadeoch jag sa att jag var upptagen nu och la på.
Där satt jag helt nyvaken och förrvirrad
Jag ringde rendaz senare på dan och han skrattade och sa att "johan" har varit känd sen slutet på 90-talet när han ringde Agust wallen.
Han är tydligen en kille som blir upphetsad av att prata om att nån ska sparka honom i pungen.
som det stog i agust blogg så är johans ringning ett tecken på att man har blivit en fighter
Haha vilka sjuka jävlar det finns
Har ni blivit Uppringda av johan skriv gärna om era erfarenheter![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote