Haha!
Fixa bara att göra sÄ att "MMAforum - Alla Àr snÀlla"-texten Àr lika prydligt som det andra.
+1Originally Posted by Sprawler
och fÄ in www.mmaforum.se
sen köper jag den lÀtt i svart
www.mmaforum.se kan stÄ nere i svanken, alltsÄ lÀngst nere pÄ ryggen, det hade varit snyggt!Originally Posted by N1clas
Och "Alla Àr sÄ snÀlla!" utan smiley, blir cheesy och inte sÄ estetiskt tilltalande med en smiley! :wink:
Haha, perfekt!Kampsportssveriges fetaste slogan, lÀtt!
Edit: Ăr det nĂ„gon som har "mma forum"-fonten samt en högupplöst bild pĂ„ knytnĂ€ven? PMa mig isf sĂ„ fĂ„r ni mail, tĂ€nkte slĂ€nga ihop ett par förslag.
HÀr Àr ett prisexempel med mÀngdrabbat:
http://www.attitude.se/Maengdrabatter,43.html
Finns hur mÄnga ÄterförsÀljare som helst, lite olika beroende pÄ vad man vill ha för sorts tryck, fÀrger, kvalité pÄ klÀderna osv. Kom med Äsikter sÄ ska jag maila runt lite och kolla.
Vad tror du sprawler, gÄr det att fÄ in lite schyssta sirliga blommor och broderier ?![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Nu förstÄr jag inte rikigt, retas du med mig?Originally Posted by ShogunRua
Eller har jag nÄgongÄng sagt att jag vill ha blommor pÄ forum T-shirten?
Eller vill du helt enkelt ha blommor pÄ dem och tror att jag Àr den som kan fixa det?
SÄ mÄnga frÄgor, sÄ lite svar!
Fan tÀnker jag pÄ fel person nu? Sist vi pratade om en mmafotum t-shirt sÄ föreslog jag att den skulle vara V-ringad och lite mer "modern" liksom. Kanske med nÄt schysst blommönster i affliction stil osv och jag hade för mig att det va du som höll med mig men det va kanske nÄgon annan.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Haha, det var nog jag. Men det var jag som föreslog och du höll med. Försök inte sno min idé nu..
haha hur kunde jag glömma det biffen. Jag Àr hemskt ledsen men vill du fortfarande vara min vÀn? :wink:
Vad sÀger ni andra dÄ? V-ringat i affliction stil med lite blomster eller nÄt? lite mera avancerat mönster..
v ringat Àr ghey. sirliga blommönster Àr sjukt fult. bry er itne om vad jag tycker dock för jag ska ÀndÄ inte ha nÄgon jÀvla t-tröja.
haha du Àr sÄ jÀvla hÄrd.Originally Posted by rövarjÀveln
Hahaha rövarn du fÄr ingen :P
haha, rövarn lever upp till namnet!
Jag vill helst bara ha en vanlig, kanske lite slimmad, T-shirt med trycket som syns ovan, det passa utmÀrkt för mig.
Tycker fortfarande att det hade varit snyggt med "www.mmaforum.se" lÀngst ner pÄ ryggen!
Nu ska jag citera Joe Rogan för typ 1000ggn nÀr det kommer till MMA-forum tröjorna!:
"If i see another Affliction-shirt, i'm gonna throw up!"
Dessutom sÄ brukar man bara kunna ha enklare tryck pÄ förutbestÀmda platser pÄ sÄdana hÀr "Eget tryck"-tröjor.
wow va cool du Àr, fÄr jag kÀnna dig?Originally Posted by rövarjÀveln
Det dÀr stÀmmer, alla tar inte fÀrg, andra bara vissa sorters fÀrgkoder, andra bara vissa sorters bildforma.Originally Posted by Sprawler
Har efter ungefÀr 10 Ärs PhotoshopanvÀndnande gÄtt över till Linux, och Àr inte sÄ haj pÄ deras bildprogram Àn. Kan försöka slÀnga ihop nÄt, beroende pÄ vad ni önskar.
Men som sagt, bilden pÄ "handsken" behöver jag ha i högupplöst, annarsmÄste jag rita om den, för den Àr alldeles för liten. Och fonten för "mma forum" ocksÄ.
Du och Reza RövarjÀveln, du och RezaOriginally Posted by rövarjÀveln
Men jag hÄller med om att vi inte kan ha v-ringat som visar halva bröstet, min anvÀndning av dessa tröjor kommer att vara trÀning och tÀvling dÄ kan jag ju inte ha nÄn sommarstek tröja med blommor pÄ.
Taight svart t-shirt med loggan sloganen (www.mmaforum.se - alla Àr sÄ snÀlla) och adressen igen nere.
SÄlÀnge du inte börjat skryta om black-bÀlten rövarn ligger du fortfarande pÄ plussidan.
Vad har ni mot V-ringat det Àr ju skitsnyggt och skönt. Xynd nu Àr det upp till dig att fixa nÄt tryckeri som gör avancerade mönster till billiga priser.
//ett namn edit av N1clas
FrÄn min sida var det dÀr med blommor mer av ett skÀmt och affliction-mönster Àr oftast riktigt fula. Och visst, V-ringat kan vara snyggt men tycker inte det passar pÄ forum t-shirten. Dock tycker jag att den ska sitta Ät lite, behöver dock inte sitta som en kroppsstrumpa.
Men har mods och admins godkÀnt trycket?
Yeah, det hÀr ska bara var en vanlig casual T-shirt, som man kan ha under en zip-hoddie en vardag!
Jag vill ocksÄ ha den lite slimmad, men inte för tight, lagomt!
Det mÄste vara vuxenstorlek annars köper jag inte jag Àr lönnfet efter jul.
N1ck, ge fan i mina posts !!!![]()
Haha, jÀvlar vad fÄfÀnga alla MMA-tomtar blev nu! :lol:Originally Posted by ShogunRua
Haha vafan. Man kan ju inte gÄ runt med korvskinnströja om man Àr lönnis det ser ju förjÀvligt ut!