Hej på er!
Är det någon/några här som ska på MMA Academys sommarläger i år? (MMA ACADEMY | Summer Camp 2011)
Förra året träffade jag Pain och N1clas där och det är alltid trevligt att få hänga lite med forumbröder, och systrar, live.![]()
Hej på er!
Är det någon/några här som ska på MMA Academys sommarläger i år? (MMA ACADEMY | Summer Camp 2011)
Förra året träffade jag Pain och N1clas där och det är alltid trevligt att få hänga lite med forumbröder, och systrar, live.![]()
Last edited by KanoBlack; 06-28-2011 at 03:42 PM.
jag skulle gått på den om jag nu inte rest bort om någon dag, har för mig att N1clas skulle dit iår igen?
mera MMA !!
Hade ju varit riktigt kul att dra ner, speciellt om Brandon Vera ska vara där, men jobb jobb.
Blev redigt sugen men hinner inte redigt kolla igenom allt. Får se om några dagar.
Första veckan av två är inriktad på den stående delen. Heter t.o.m Muay Thai Summer Camp.
Körde första passet igår. Mycket basic. Leg-kicks och slagkombos. Kruth och "Dan" (fd. landslagstränare) höll i passet och de kompletterade varandra bra. Riktigt roligt och svettigt i värmen.
Efter middagen var Kalle från Omni4 där och höll en föreläsning om hur man gör "första hjälpen" och tejpar skadade fotleder. Mycket bra.
coolt att du uppdaterar vad som sker där brushi, då har man koll och vet vad som gäller till nästa gång
nästan så att jag ångrar min thailandresa nu när vädret är så underbart här och kunde lika gärna gått på dessa 2 veckor
mera MMA !!
Mitt andra thai-pass igår. Elina Nilsson som instruktör och det var en nybörjargrupp (jag kan bara köra sista passet för dagen då jag fortf jobbar, så det blir vad det blir, haha). Ett bra pass som fokuserade på att blocka/checka low-kicks och rundsparkar samt ta slag på guarden.
Svårt för mig som bara tränar MMA att komma in i MT-tänket ibland. I MMA kryper man ihop - i MT reser man sig upp mer. Typ.
Efter en god bbq-middag nere på stranden och lite beach volleyball var det ett kettlebell seminarium innan kvällsmålet.
Titta in på http://www.facebook.com/MMAacademy.se så får ni se lite extremt (!!!) snygga bilder också.
I em blir det ett pass med Larry Lindwall och i helgen ska jag vara där på "heltid".
På onsdag nästa vecka börjar "mma-veckan". Kom och lek vettja!
www.mmaacademy.se
Hur var Larrys pass? kan du inte filma nar han visar tekniker?
Larrys pass var grymt! Ett av de bättre jag var på. Kunde inte filma då jag själv slogs.
Sen är jag också där som fotograf åt killarna bakom MMA Academy, så även om jag kunde filma med min kamera skulle jag nog inte lägga upp något här utan på MMA ACADEMY | Summer Camp 2011![]()
snygga bilder ! Coolt camp undrar hur jag lyckades missa den helt innan
Idag börjar vecka två, nu med inriktning på MMA.
Kommer lägga upp bilder på facebook-sidan dagligen även denna vecka samt försöka hinna träna en del själv.![]()
varför kan du inte lägga några här också? bör inte spela någon roll egentligen för campet utan enbart för det bättre
men grymt med uppdateringarna !![]()
mera MMA !!
Filmas Brandon Veras seminarium?
Ja, delvis iaf. Tror knappast det är något som kommer att läggas upp på nätet dock.
Vera imponerade stort på mig! Hans ödmjukhet, engagemang och respekt var otroligt. Han bjöd verkligen på sig själv utanför mattan också. Blev så positivt överraskad. Hoppas verkligen att han kommer tillbaka nästa år.