Men det här når gränser, det är inget naket/våld/blod/äckligt, helt work-safe, men måste ändå tittas!:
Spoila inte vad videon innehåller i tråden!
Men det här når gränser, det är inget naket/våld/blod/äckligt, helt work-safe, men måste ändå tittas!:
Spoila inte vad videon innehåller i tråden!
jag fattar inte heller![]()
fyfan. killen är sjuk i huvudet.. okej jag har inget emot fights men ska man verkligen fortsätta sparka på någon som ligger ner?
Originally Posted by Sprawler
Du har nyss förstört mitt liv.
du skulle tagit den med bruden. Den här är bara sjuk
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Hahaha4chan kommer förstöra världen ^^
4chan?Originally Posted by Delfin
Jag har INGET med 4chan att göra, vet fan inte ens vad det är förutom att jag har hört det nämnas förut..
Haha, menade inte dig, men själva konceptet med [censur]videon kommer därifrån, tillsammans med i stort sett varenda internetfenomen. Gå in på wikipedia och läs
Edit: Har heller inget med 4chan att göra, råkar bara veta vad det är ^^
men vafan! Nu känner jag mig as dum att jag inte fatta frånbörjan!! MAN MÅSTE SE HELA !!!!!!! Jag är faktist rätt chockad......
Ah, så mycket vet jag också, att dem skapar mycket sånt här!Originally Posted by Delfin
Tycker dock det är jävligt onödigt när dem börjar förfölja folk och i princip förstöra deras liv.. (Om det nu är 4chan, kan inget om dem där grupperna..)
Ja... Visst är det. Nästan så man blir lite orolig, man vet aldrig när nån liten inskränkt fjortonåring får tag i en bild på en själv och .gifar om den, sen whoops så har man 1,000,000 views på youtube och hela världen vet vem man är.
Det här är den senaste jag hittade, man ska passa sig vad man säger i TV:
inte första gången så att säga måste läsa vilka 4chan e aldrig hört.
Vilket? ^^Originally Posted by noname
Förmodligen:
Inte första gången jag sett något sånt här, måste läsa vilka 4chan är, aldrig hört talas om dem.
Svårare än så är det nog inte![]()
Men sett vadå för fan!?
Det är en jävla 80-tals musikvideo...en jävligt gay sådan också....
Haha, wikipedia is your friend!
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_meme
http://en.wikipedia.org/wiki/4chan
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickroll
Med andra ord, sett ett jäkla påhitt av småungar från en sida kallad 4chan.org där man tydligen kan lägga ut bilder och kommentera dessa, med väldigt få regler, varvid en massa internetfenomen dyker upp och sakta men säkert letar sig vidare till oskyldiga mmafighters som surfar runt på oskylda mmaforum, där alla är så snälla!![]()
Såg en ny igår. FABIANized. nån som har blivit fabianized?![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Haha, nä som tur var har jag inte blivit FABIANized!Originally Posted by ShogunRua
![]()
Ok....okej, okej, okej....så...Originally Posted by Delfin
VAFAN har DETTA med DEN HÄR tråden att göra!? :?
Noname du har precis blivigt rickrolled.
Hur ska jag förklara du ser ju på south park,
YOU JUST GOT SERVED!
You got f--ed in the A