Japaner ja vad ska man säga.
hahah, fan vad jag garvade när Choi brakade genom hela väggen :lol:
Vi borde ta efter Japanesernas tv-pogram i Sverige tycker jag.. riktigt roliga![]()
asså jappaner, vilka jävla tvprogrma de har. De va ganska fästligt när Choi pajjade väggen dock.
haha, har sett den förut, skitrolig!
här är lite andra godingar!
Kan inte bli så mkt bättre än att få träning i både fysik och engelska kunskaper samtidigt
HAHAHAHAHAHAHA Den där va ju underbar N1ck!! "Spare me my life spare me my life" "I was robbed by tuuu men I was robbed by tuu men"
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Haha, riktigt klockren.
Tyckte dom hade lite problem med ordet next i "Let me off in the next corner", dom säger typ "nekesekt" eller nåt liknande :P
Och "tuu men" var också rolig :lol:
Men "Let's go dutch" ?? Vafan![]()
Haha, skulle precis säga det där om "next".Originally Posted by biffmedpommes
Och sen "Spear me my life" hahahaha
Varför i helvete lär de ut ord som:
Take anything you want!
och
Spare me my life!
?:shock:
Inte direkt basic kursen i engelska, haha.
Nej, men de meningarna skulle ju iaf. kunna användas. Men finns det nån situation man skulle behöva säga "Let's go dutch"? :lol:Originally Posted by Sprawler
hahahahahahaha!Originally Posted by biffmedpommes
Fyfan, jag har aldrig hört det uttrycket förut!![]()
hahahahhahahahaahahah fyfan vad de har humor i japan! helt klockrena videos allihopa, men jag mådde illa som fan av o kolla på när de snurrade sådär, höll på o spy tarmarna av mig när jag körde sån där när man ska snurra sitt huvud runt en flaska och sen springa :?
Här har vi gänget igen!
EDIT:
De här brudarna kallar sig Zuiikin, finns massor av filmer, alla lika bra!
EDIT2:
Det är ju teckenspråk, de dansar inte det är teckenspråk, hahahaha!
EDIT3:
Här har ni hela N1clas avsnitt :
Den här är min favorit! :
Den är så jävla överdriven, fan de kunde ha slagit sig som FAN!
hhaha vilka jävla videos, den där "engelsk lektionen" var den för folk som blev rånade lr?![]()
verklighetsbaserad engelska, så man vet hur man säger Take anything u wantOriginally Posted by eidos-
men lets go dutch? wtf? vad menar dem?
låter som nåt porrigt.Originally Posted by N1clas
Taget från wikipedia:
Going Dutch is a slang term that means that each person eating at a restaurant or paying admission for entertainment pays for himself or herself, rather than one person paying for everyone. It is also called Dutch date and Dutch Treat.