Ett år - två katastrofer. Både fotbollen och hockeyn på jumboplats kanske, det vore ju uniktHatar inte på AIK eller nåt för övrigt, är kopiöst ointresserad av svensk fotboll och håller bara (halvhjärtat) på biffarna från gävle i hockeyn.
Ett år - två katastrofer. Både fotbollen och hockeyn på jumboplats kanske, det vore ju uniktHatar inte på AIK eller nåt för övrigt, är kopiöst ointresserad av svensk fotboll och håller bara (halvhjärtat) på biffarna från gävle i hockeyn.
Jag visste att du va en fin kille drue. :wink:Originally Posted by drue
De ska bli kul att se va AIK ställer för lag på isen nästa säsong, de ryktas ju inte om världens bästa ekonomi men de lär köpa lite spelare om de ska vara slagkraftiga. Laraque ryktas det ju alltid om till AIK. De vore lite kul att se honom i ES. Då får Kåberg, Ledin och de andra "tuffingarna" nått att bita i.![]()
YES! Djurgårdsjävlarna förlorar![]()
Skön hämndaktion DIF gör och stänger ute HVs supportrar från morgondagens match i Hovet. Classy to say the least.
Mmm, lika skönt som att Djurgårdarna kastar ut piss över publiken, vilket det tydligen ska ha gjort.
Kom igen Luleå! Krossa Djurgården!
Ikväll ska vi, för att citera Jonathan Hedström, pissa på dem.
Kul att det blev en röd tråd med mitt senaste inlägg här ovan.
Så jäkla skönt först när Hjalmarsson kvitterar med 1 min 55 sek kvar och ännu härligare när Robin Johnsson stänker in avgörandet i förlängingen!
Skellefteå nästa och sedan final och guld, precis som 96.
Såg just SVTs dokumentär om Peter Forsberg. Vilken lirare!
Kommer ihåg den första matchen jag någonsin var på. Ishallen Delfinen, 1994, Luleå - MODO, just efter OS-guldet. Vilka ovationer snubben fick!
Svårt att hålla tillbaka tårarna när man ser denna gigant skoja med världseliten som om de vore statister i en Dolph Lundgren film!
Sverige kliver in i J-VM om 30 min. En av årets höjdpunkter!
japp, ska bli lite kul att se den turneringen. synd bara att det är så ojämnt