Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 12 of 12 FirstFirst 123456789101112
Results 287 to 312 of 312

Thread: Fotbollstråden

Hall of famer

Re: Fotbollstråden

Vilken dramatik i kvällens match!
    Straff åt ena hållet, straff åt andra, omslagning av straff, domaren missar en solklar straff efter den omslagna straffen, Pedro träffar stolpen, Villa träffar båda på returen och bollen smiter in, friläge av Santa Cruz vilket Cassillas räddar.

Minst lika dramatiskt som igår. Det är kul med fotboll!

Synd bara att Tyskland vann, hade dock inte varit bättre om Argentina gjort det. Det berömda pest eller kolera problemet.

Hall of famer

Argentina - där har vi beviset på att Maradona inte är en tränare. Det fanns INGEN taktik. Och att han sagt "Anfallare vet hur man ska göra mål, varför ska vi säga till de hur?" bevisar inget annat.

Både i offensiv OCH defensiv zon så var ALLTID tyskarna fler. I allt.
    Messi var duktig idag, men han behövde hjälp. Tycker ändå Argentina förtjänat ett mål i första, men i andra sög de. Helt sjukt dåliga, gav upp efter 2-0.

Nu äre tråkiga lagen kvar, heja Holland eller Uruguay.. Kanske Spanien.

Hall of famer

Stora frågan är... Kommer Maradona behöva drugs nu? Haha

Hall of famer

hahahaha folk som fortfarande kallar tyskland tråkiga... de har i princip spelat roligast fotboll av alla lag men okej...

Hall of famer

Jag har inte sagt det om du menade mig, men jag hejade på Argentina haha

Hall of famer

Heja tyskland...känns som allt jag kan säga. Kane har redan sagt det mesta så bra

Hall of famer

Hoppas verkligen Spanien tar hem det hela, men det viktigaste är ändå att inte Tyskland gör det... helst inte Holland heller.

Boateng i Tyskland och hans halvbror i Ghana snackar ju inte med varandra efter att ghanesen skadade Ballack, men tysken borde ringa och tacka honom istället. Tyskland hade inte spelat i närheten av såhär bra med Ballack i laget.

Hall of famer

Jerome Boateng > Kevin Prince Boateng

Nu kommer det bli mainstream att hålla på Tyskland tack vare hur grymt de har spelat det här mästerskapet. Lite trist faktiskt, är kul att hålla på ett lag som många hatar utan anledning.

Hall of famer

Jag kan göra dig lycklig, Kane. I HATE GERMANY!

Haha, de spelar bra, men usch. I hate them.

Nu hoppas vi på Holland - Tyskland i final. 3:e världskriget kommer bryta loss.

(Såg en video med den där Justin Bieber(?) igår också, usch fy)

Hall of famer

haha jag har bara inte orkat byta bild.. jag och han har gjort slut så.

Hall of famer

Blir ju knäckt på detta VM. Fotbollen hatar mig och loosar både Argentina och Brasilien. För övrigt är jag med på ditt resonemang ang. staffsituationen och att det borde vara automatiskt mål Kane, men i detta fall var det inte mer än rättvist då den aktuella frisparkssituationen såg otroligt billig ut, särskilt att ta som sista situation i förlängningen. Helt störda matcher för övrigt, både den och Spanien - Paraguay.

Ang. din avatar Kane - http://hollywoodcrush.mtv.com/2010/06/2 ... s-amazing/ . Mycket humor.

Hall of famer

Haha, en ny epic för övrigt:
    [youtube:2ecjtt9f]http://www.youtube.com/watch?v=FbyiE6np7Wk[/youtube:2ecjtt9f]
    "Allt skiter sig för Ghana!"

Hall of famer

Hahah finns klipp på radiosportens hemsida på när det är straffar i Paraguay - Spanien.
    Skitroligt!!!

Hall of famer

Lasse är den bästa som fanns, den bästa som finns och den bästa som någonsin kommer finnas bland kommentatorer.

Rookie

hahaha det VM:et va helt galet, upp och ner som bergsbanan. jag hade hoppats på ghana skulle vinna :mrgreen:

President
    Blog Entries
    30
    Championsleague som är på G nu, är det något flera här följer?
    Såg senaste Inter - Bayern Munchen matchen och den var helt galen! Inter hade verkligen tur
    Sen att Arsenal åkte ut var också trist men väntat. Vem utmanar barcelona om pokalen iår?

Hall of famer
    Alltså. Det känns som att Barca bara får lottningar de behöver. Arsenal är ju lättaste av de engelska lagen för de att möta, och nu får de möta Sjaktar i kvartsfinalen. Free ticket to Semifinales. De blir väl en elclasico där, för tror inte att Tottenham slår Real Madrid.

Chelsea - United blir grymt!!!

Inter är så jäkla sköna <3 De vaknar alltid till i andra halvlek, de ser man i italienska ligan!

President
    Blog Entries
    30
    A barca har haft tur med sina lottningar, men Arsenal låg 2:a i Premierleague när de möttes och före Chelsea som inte imponerat lika mycket som förut.
    Sen kan barcas spelstil och överlägsenhet få bra lag att se svagare ut. Men Shaktar eller hur man stavar var en drömlottning.

Jag tror inte att man ska underskatta Tottenham Bale har blivit en favorit och Madrid kan nog få problem då de är för Ronaldo beroende.
    Mest intressanta blir helt klart Chelsea- Man utd. Drogba blir nog avgörande Inter känns lite luddiga, är dem bra eller inte. Har inte bestämt mig än

Hall of famer
    Jag blev så jävla förbannad när Inter vände mot Bayern, fy satan så mycket chanser Bayern brände... Hoppas Schalke slår ut Inter nu, de ska inte gå till final i år igen.

Hoppas på Schalke, Tottenham, Shaktar och United, men tror helt tvärtom som vanligt

President
    Blog Entries
    30
    Fan vad skönt med barca och man utd i final!!
    Mourinho har ursäkter och en trasig buckla Snart är han i italien igen

Hall of famer
    Tyckte också det var bra att Barca vann, men jävlar vad de spelar tråkigt...
    Heja United!

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    Tyckte också det var bra att Barca vann, men jävlar vad de spelar tråkigt...
    Heja United!
    Blir en grym final
    BArca är favoriter efter senaste mötet mellan de 2. Grejjen är att barca i det här fallet var borta laget och inte de som ska bjuda upp till dans egentligen. Mourinho gjorde bort sig med sin defensiva taktik och det var nog mer det än barca som ledde till att det blev segt. De flesta backar hem när de möter barca som ändå lyckas knyta upp de på något sätt.

edit: får se om man utd vågar bjuda till lite anfallsspel? det vore en underbar match
    Last edited by KanoBlack; 04-27-2011 at 10:22 PM.

Rookie
    Och det vart en underbar match! Ett fantastiskt Barcelona, som förmodligen kommer ha samma elva nästa säsong, det bådar gott för barca-fans som mig själv!

Men är lite fundersam på vad de vill med Giuseppe Rossi och Aguero, såklart är det fantastiska spelare men det är inga bänknötare.

Hall of famer
    Synd att Barca vann börjar bli trött på spanska landslagets och barcas (samma lag i princip) dominans, tycker de spelar tråkig fotboll.

Aguero petar pedrito rodrigues

Hall of famer
    Jävlar vad Barca ska köpa spelare i år alltså...

Real Madrid också för den delen! <3

Champ
    Quote Originally Posted by Brawler View Post
    Jävlar vad Barca ska köpa spelare i år alltså...

Real Madrid också för den delen! <3
    barca lägger nog allt på alexis sanschez och fabregas, fyfan vilka bra köp
    real madrid kommer nog punga ut ordentligt för ett par till , de ha rredan köpt en grym mittback

rent generellt så verkar det dött i övriga storklubbar? inga stora nyförvärv nånstans..