Trotts att de flesta här finner mest nöje i att se två tatuerade och rakade snubbar slå varandra på käften så lär de väl finnas en del som även gillar fotboll?
Jag tänkte att den här tråden kunde användas för att diskutera all fotboll, allsvenskan, landslag, spanska, engelska osv.
******************************************************************************** ****************************************
REGEL 1 för tråden är att diskussionen hålls på en städad nivå. Inga hot, skällsord som *infoga lagnamn* fitta, osv. Försök helt enkelt vara trevliga mot varandra oberoende av vilket lag ni håller på. Om de inte funkar låser jag tråden.
******************************************************************************** ****************************************
Jag är själv jävligt sugen på att U21 EM ska dra igång. De känns ju ännu hetare just nu med tanke på hur A-landslaget spelar och att vi troligen missar VM. Sverige har ett intressant lag också och frågan är väl hur långt vi kan gå? Sverige har ju inte ett lika namnkunnigt lag som England och Spanien t.ex. men de känns ändå som de finns potential att gå rätt långt.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote