Kan någon fixa avatar åt mig? jag vet inte hur man minskar bilder och jag hittar inte någon som är tillräckligt litenJag tar gärna en med Minowa!
![]()
Kan någon fixa avatar åt mig? jag vet inte hur man minskar bilder och jag hittar inte någon som är tillräckligt litenJag tar gärna en med Minowa!
![]()
http://img91.imageshack.us/my.php?image=186lza7.jpg
There you go!
Den här borde passa perfekt:
:lol:
Sorry, var tvungen!
Ser inte den jätteihoptryckt ut? :POriginally Posted by zeddiz
hahaden hade jag gärna haft för ett tag sedan, nu försöker jag ju skärpa mig så
![]()
Jag tycker tvärtom?Originally Posted by Delfin
Han ser ju ut som en HW.
Jämför med originalet...
Eller är jag bara snurrig?![]()
Den är väldigt ihoptryckt på längden ja. Ska se om jag kan styra upp en ordentlig version.
*edit* Done!
http://img228.imageshack.us/my.php?image=minowa2ty6.jpg
Kirrade en ny visningsbild då ändå alla gjorde det![]()
kul, nu känner man inte igen nån på forumet :P
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
ah, en med japans flagga också! tar nog den istället, hoppas du inte blir ledsen zeddiz![]()
fy fan kane, nu är jag besviken på dig!
nämen, jag är inte så haxx på att redigera bilder och den där va faktiskt snyggare ;P
Håller med, nu vet man inte vart man hamnat när man ser massa nya bilder florera runt! :POriginally Posted by N1clas
I'vez gotz t3h photoshopskillz!
Kan nog tänka mig att pilla ihop nån mer avatar om någon har en klar tanke på vad den ska innehålla. Gillar ju sånt därnt.
Kane byt inte bort din avatar nu!! Jag såg att du funderade på det i en annan tråd.
Du har ju en av forumet coolaste avatarerMinowaman for pres!
haha okejdånu har jag sagt att jag gillar Bonnar iaf :P
bra låt det räcka så, vi kan väl slippa att se hans fula nuna här varje dag![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag skulle hellre se Giant Silva i speedos än Bonnar
Shoggis - nu tog du ändå i lite väl mycket.
Och Kane, våga inte ta bort min fantastiska avatar som jag lade ett hundratal timmar på att tillverka endast åt dig!
Hur gör jag så att min avatar var 10sekund blir en Sugababesbild?