Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 26 of 66

Thread: EM-trćden

Hall of famer

EM-trÄden

De Àr ju bara en mÄnad kvar till EM nu sÄ de börjar bli pÄ tiden att starta en trÄd.

Det borde vÀl finnas nÄgra som bryr sig om en av Ärets idrottshÀndelser Àven fast alla Àr rakade badass fighter hÀr.

Va tror ni om utgÄngen för Sverige och hela turneringen?

Hall of famer
    Jag har biljett till Sverige-Ryssland och semifinal & final (om vi kommer dit, vilket inte Àr sÄ sjÀlvklart :P )
    Vet dock inte om jag jobbar och om jag kan Äka o.s.v.

Hangaround
    snackar vi fotboll nu eller vad? ops:

Hall of famer
    Ja Trym :roll:

Rookie
    Svergie klarar sig ur gruppen med nöd och nÀppe , men i kvartsfinalen tar det stop , SÄ Àr det varje mÀsterskap , det Àr nog ingen slump!

Hall of famer
    Shit har du biljett till finalen? De Àr riktigt nice. Nu blev jag sjukt avundsjuk. Skulle ocksÄ söka biljetter men vart inte av (som vanligt).

Hall of famer
    Jo, det brukar ju bli sÄ att man glömmer.
    Men jag har ju bara biljetter till final/semifinal om Sverige kommer dit. Om de inte kommer vidare dit sÄ fÄr jag pengarna tillbaka (2200 kr tror jag att det var). Rysslandmatchen Àr dock ett sÀkert kort.

Champ
    Sverige kommer gÄ vidare ur sin grupp, sen fÄr dom packa vÀskorna efter kvartsfinalen

Hall of famer
    Sverige har en tuff grupp assÄ, kan vinna mot alla lag, men kan samtidigt förlora alla matcher, tror dom vinner mot ryssland sen lika mot grekland och loss mot spanien, men hoppas pÄ det bÀsta!

Hall of famer
    Blir att se Sverige - Spanien pÄ Where the action is i stockholm! nÄgon annan som ska dit och hejja?

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Slash
    Sverige har en tuff grupp assÄ, kan vinna mot alla lag, men kan samtidigt förlora alla matcher, tror dom vinner mot ryssland sen lika mot grekland och loss mot spanien, men hoppas pÄ det bÀsta!
    Jag har ocksÄ lite dÄliga vibbar. Jag sa till nÄgra polare att jag tror att det blir ett dÄligt sport Är i Är. Sverige tappar sig i VM (vilket Àr pÄ g), Sverige gÄr inte vidare ur EM gruppen och Vi tar knappt nÄgra medaljer i OS och Kallur blir utan, hon blir 4 i finalen.

Men hoppas jag har otroligt fel.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Venom
    Men hoppas jag har otroligt fel.
    Jag med

Moderator
    +1
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    EM?

EM i vad?

Vad Àr EM förresten?

:roll:

Hall of famer
    Fotboll!

Hall of famer
    Quote Originally Posted by noname
    EM?

EM i vad?

Vad Àr EM förresten?

:roll:
    Du kanske driver med oss, men jag svarar ÀndÄ!

EM i Fotboll.

EM = Europa MĂ€sterskap!

Hall of famer
    NÀsta gÄng nÄgon nÀmner en stereotyp för kampsport, lÀs dÄ noame, han Àr rakad, tatuerad och vet ingenting om fotboll.

Hall of famer
    SÄdÀr, hÀr har vi dÄ trÄden dÀr vi ser om jag har nÄgon som helst respekt för mÀnniskorna hÀr. Fotboll gillar jag minst lika mycket som MMA och ett stort intresse för fotboll Àr en av de kriterierna jag har för att orka lÀra kÀnna en mÀnniska.

On topic: Sverige har en tuff grupp, men brukar spela bra i tuffa grupper, alla kommer ju ihÄg att vi tog oss vidare frÄn dödens grupp 2002, medan vi knappt gick vidare ur en grupp med T&T 2006. Det Àr möjligt att det hÀr Äret Àr ett undantag, vi kanske Äker ut redan i gruppen i Är.

Biffed, vad ska du göra med dina 2200 som du tillbaka NÄR sverige Ă„ker ur i gruppen / kvarten? för inte en chans att sverige gĂ„r till Semi och verkligen inte final. (jag hoppas att jag fĂ„r höra ert hĂ„n efter EM, jag Ă€lskar att ha fel)

Moderator
    Jag Àr jÀvligt ointresserad av ligafotboll osv. En kompis tjatade som fan igÄr om att han skulle se "classico" som tydligen Àr nÄn sorts super derbymatch i spanien eller nÄt ditÄt men det skiter jag fullstÀndigt i.

Landskamper dÀremot... EM, VM osv tycker jag Àr grymt roligt att titta pÄ.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    Jag Àr jÀvligt ointresserad av ligafotboll osv. En kompis tjatade som fan igÄr om att han skulle se "classico" som tydligen Àr nÄn sorts super derbymatch i spanien eller nÄt ditÄt men det skiter jag fullstÀndigt i.

Landskamper dÀremot... EM, VM osv tycker jag Àr grymt roligt att titta pÄ.

HÄller med, samma med t.ex. hockey... ser bara landslagsmatcher och sÄdant.

Moderator
    mja dÀr kan jag tycka att vissa elitseriematcher Àr intressanta (lÀs HV71) men principen Àr den samma

Hall of famer
    InstÀmmer. VM och EM Àr intressanta i fotboll medans VM i hockey börjar bli tjatigt. DÀremot OS

Hall of famer
    Jag vet ingenting alls om varken fotboll eller ishockey, eller liknande sport, har aldrig varit ett dugg intresserad!

Hall of famer
    Jag gillar att vara ett hÀngivet fan/supporter, dÄ mÄste det vara en aktiv sport.
    För mig gÀller allsvenskan(gnaget) och UFC. Det tar upp mycket tid sÄ man kan inte följa sÄ mycket. Exempelvis Àr det 3 matcher denna vecka varav en borta.

EM, VM visst lite kul att sverige spelar. Utan klack, sÄnger, tifon och allt annat blir det ÀndÄ jÀvligt ointressant.

Vem fan kollar pÄ hockey?

Champ
    Quote Originally Posted by Kilo Lima
    Jag gillar att vara ett hÀngivet fan/supporter, dÄ mÄste det vara en aktiv sport.
    För mig gÀller allsvenskan(gnaget) och UFC. Det tar upp mycket tid sÄ man kan inte följa sÄ mycket. Exempelvis Àr det 3 matcher denna vecka varav en borta.

EM, VM visst lite kul att sverige spelar. Utan klack, sÄnger, tifon och allt annat blir det ÀndÄ jÀvligt ointressant.

Vem fan kollar pÄ hockey?
    hockey e ju grymt! :P

Hall of famer
    För mig Àr allt kul, liga fotboll, vm, em allt
    Men hockey.. Àr det inte VM en gÄng per Är? om det nu Àr sÄ, hur orkar man kolla pÄ VM varje Är, försvinner inte spÀnningen?

Tror Sverige klarar sig ur gruppen men inte lÀngre.

Page 1 of 3 123 LastLast