Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 5 of 5
    Rookie

Bra fight/träningsmusik

Ja som rubriken lyder så tänkte jag att det kunde vara nice om folk delade med sig av sin träningsmusik! Hittade en gammal tråd om detta men den var från 2009 så tänkte att det kunde vara kul med en ny, hoppas det finns fler som tycker det.

Fight time!

Lägger in min spellista från spotify så får vi se om någon hänger på

Contender
    Blog Entries
    17
    Jag kör väldigt mörk, hård metal när jag tränar. Lamb Of God, Meshuggah osv. Vill inte ha för snabb musik och vill inte ha för "glad" musik. Den tunga musiken gör att jag går in i mig själv och låter mig ge allt jag har och lite till.

På MMA/SW träningarna spelas mest HipHop, men där väljer respektive tränare musiken.

Champ
    Grindcore eller crustpunk brukar va gött.

Moderator
    Jag maxar dubbelt om leather rebel med judas priest spelas
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Spammar säkert
    Grym lista! Synd bara att jag har lyssnat för mycket på Warrior's Code - Dropkick Murphys, spotify tycker att det är dags att betala för den nu. Tänker dock köpa skivan på CD så fort tillfälle ges.
    Andra bra låtar från samma band är ju Fighterstarter kareoke och This is your life när vi är inne på fighting-temat!