Jag trodde att jag var ensam om att titta på Jersey Shore! Pluspoäng!
Jag trodde att jag var ensam om att titta på Jersey Shore! Pluspoäng!
Världens roligaste serie. Snacka om en studie i total misär och sönderfallet av framtidens vuxna människor som nån gång ska styra landet. Man blir ju mörkrädd på riktigt. Men samtidigt är det jävligt roligt, YEAH BUDDY!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Håller med. Dock skulle jag kanske inte generalisera en hel generation! Tror aldrig att jag har träffat på någon i klass med Jersey Shore-gänget
Det är riktigt kul, men jag skulle helst se att Sammi blev utkastad, hon startar mest en massa irriterande tjafs som får mig att vilja snabbspola!
It's T-shirt time!
battlestar galactica, Stargate mm..vad finns det for fler bra liknande serier?
Star-Trek (Stavning?) är ju en klassiker! Inget jag har tittat på, men borde vara i samma genre!
Babylon 5 kanske? Har inte själv sett mer än 1 avsnitt men en polar tycker den är grym.
Följer nästan inga serier numera, men BBT (som jag skrev tidigare) och Criminal Minds är suveräna. Har försökt med CSI, Bones, Sons of Anarchy mfl. men inte fastnat.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Haha no offense alls, men jag och några kompisar diskuterade vilka serier man absolut inte skulle vilja se, och Star Trek kom etta, med Stargate på andraplats. Star trek har typ 697(!) avsnitt om man lägger ihop alla serier, och dessutom en massa långfilmer. Vi kom överens om att vi skulle kräva minst 50 000 kr för att se hela den, medan typ 20 k skulle räcka för stargate som är dryga 300 avsnitt.![]()
Min polare har sett alla Star trek 3-5 ggr var. men nått undantag för det var så dåligt avsnitt typ.
Jag har sett en del men fastnade inte
Himym
BBT
south park
Rallarsving
Dessa är Almänbildning FFS!
ska börja titta lite på Jersey för jag gillar att se på retardsBeteende studie
![]()
354 får jag det till med SG-1, Atlantis och Universe, jag orkade bara med en halv första säsong av SG-1 och sen fick det räcka för mig! Det är trots allt över 250 timmar att se igenom, säkert mer.
Några "måsten" i mina ögon är Prison Break, Nip/Tuck (vilket egentligen är en högbudgetsåpopera, men det är sjukt beroendeframkallande), och HIMYM!
nagon mer an jag som foljer Falling Skies?
lite segt med alla dessa hjaltar som ska radda nagon safort dom ser natt och blir hysteriska men annars bra serie!
blev inspirerad av den här tråden och lade upp det här i vår videounderhållningssektionMMA - Rallarsving kampsportsnostalgi
Har ett par serier jag gillar stenhårt!
-Sons of Anarchy
-Heroes
-Lost
-Prison Break
-The walking dead
-Band of brothers(även The Pacific är okej)
Ingen speciell ordning men alla är riktigt bra!
The walking dead ar tillbaka, lite missnojd med senaste avsnittet, hande inget men men..!
Game of Thrones! Säsong ett var helt fantastisk och nu har säsong två startat i USA. Man bör dock se säsong ett innan man ger sig på tvåan. LOTR korsat med Ivanhoe.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Ja, Game of Thrones är grymt bra! Dock tycker jag även man ska ha läst böckerna innan man ser serien då det känns som att det kan vara svårt att hänga med i svängarna annars. Och såklart även att man ska se säsong 1 innan säsong 2.
Har bara läst första boken, men jag tycker faktiskt inte att det var så mycket i serien som utelämnades i serien... typ bara det där slaget ni vet.
Serien är svinbra, se den alla som inte har gjort det än.
I övrigt kan man ju bara rekommendera the wire för de som inte har sett den, bland de bästa serier som har gjorts, precis som alla andra HBO-produktioner.
Game of thrones är fantastiskt bra! Grymt att nya säsongen har börjat äntligen!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"