Sjukt bra film, det där! Får ta och tank.. Öhm, jag menar.. Hyra den någon dag!
Edit: Någon som har sett Never Back Down 2, förresten? Känns sjukt B, men kommer väl se den nån kväll om jag är rastlös.
Sjukt bra film, det där! Får ta och tank.. Öhm, jag menar.. Hyra den någon dag!
Edit: Någon som har sett Never Back Down 2, förresten? Känns sjukt B, men kommer väl se den nån kväll om jag är rastlös.
https://code.google.com/p/thepirateapp/ som napster nastan hehe
Önska mig lycka till, ska på arbetsintervju idag och kommer behöva all styrka jag kan få! ;P
Good luck! !
mera MMA !!
Tack grabs, det gick skitbra på intervjun och de ska höra av sig för det slutgiltiga beslutet senast i slutet på kommande veckan!![]()
Sätt en armbar på dem annars!
Vad är det för spännande jobb du söker?
Butikssäljare på Bauhaus i Örebro, hahamen det är ett jobb jag har velat ha ett tag nu så jag håller tummarna för att jag får det
![]()
GRYMT! Intervjun gick svinbra, faktiskt så pass bra att de vill att jag kommer förbi nästa vecka för att skriva kontrakt! HEJA!![]()
Grattis!! Skönt att slippa gå mer till arbetslöshetsförmedlingen
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Tack! Tjänsten är bara deltid än så länge, så jag får väl stå ut med af ett litet tag till antar jag :P kommer försöka smussla in mig på heltid eventuellt, får jobba hårt!
xynd: Det är ju kollektivavtal så kanske 105-115 kr i timmen eller nåthandels har jäkligt trevlig OB dock och jag ska jobba helg har jag för mig, så jag är rätt nöjd ändå
Kane: Tack så mycket!![]()
Såg just Harry Potter och Fenixorden. Tyckte det var lite småkul att Hermione nästan i slutet hade en tröja som påminde väldigt mycket om Fedors kända tröja.
Hej hopp! Jag tänkte bara sprida det vackra budskapet om Dropboxsimpel men oerhört smidig molntjänst som syncar sömlöst mellan dator och telefon, perfekt för dokumenten och bilderna som man inte har råd med att förlora om datorn pajar eller om man glömmer bort att lägga in skiten på ett USB. Man har det alltid med sig oavsett vart man är, och man kan favoritmarkera de filer man vill ska vara tillgängliga offline på telefonen också
Man får 2 gb gratis och 250mb för varje person man lyckas "värva", och det är extrautrymmet jag är ute efter nu så om det låter intressant och ni vill prova det så får ni jättegärna klicka på min referral-länk här: http://db.tt/oUOdkp9
Då får jag 250 mb för varje person som reggar ett konto, det skulle inte sitta helt fel![]()
Frågor?
riktigt bra program!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Tänkte göra lite skamlös reklam för min egna blogg, ni får gärna bokmärka eller lägga till i Feedly och slinka in en kommentar ibland!
nördens guide till galaxen
Tack!
är det fortfarande den gammla mma trackern som gäller eller var fixar ni erat?