Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 31 of 31
    MKP
    MKP is offline
    Up and coming
    Men som sagt jag känner killar som är vakter och som är helt normala snubbar med familj och hela paketet. Det finns några ruttna och då blir det fokus på de som inte sköter sig från media.

Rookie

Ett hett tips grabbar: Läs Wisams egen story!

Se följande länk:
    http://www.fightermag.se/nyheter.asp?news_id=5247

Och en annan sak - en av nämndemännen som satt med i tingsrätten i rättegången mot Wisam är avstängd pga jäv! Läs mer om det på DN.se

Moderator
    Är det som Feyli skriver är det ju förjävligt..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Som alltid är det olkika historier från olika personer. Alla upplever saker olika.

Om de här killarna var från DFG förstår jag verkligen varför det blev bråk och tycker riktigt synd som Wisam som tvingats ta til våld.

Sen ang. att vakter spöar helt försvarslösa snubbar. Jag har varit ute mycket i stockholm och kan bara säga att nästan varje gång det blir tjaffs så är det alkoholen som spökar. Sen vill man inte ha stryk kan man faktiskt gå där ifrån, vakterna kommer inte springa efter dig direkt.

Moderator
    Lima har rätt, det är väl i princip alltid så att ju fullare man är desto större är chansen att hamna i bråk. Antingen startat av en själv eller av någon annan lika full eller fullare :P Hamnar man i bråk i dörren är det bara att gå in eller ut beroende på vem du bråkar med Jag kan inte tänka mig att vakterna skulle starta ett slagsmål oavsett vart i sverige du befinner dig.
    Men som det är med misshandelsfall är det bara de som var inblandade som vet precis hur det gick till och ingen annan kommer någonsin att få veta precis eftersom den som gjort fel försöker dölja och den andra försöker framhäva hur fel han hade... jobbigt.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Page 2 of 2 FirstFirst 12