http://www.dailymotion.com/related/5193 ... 07_extreme
ganska kul matchså vill jag oxå fightas stående.
har nån annan gjort så mot sefo?
http://www.dailymotion.com/related/5193 ... 07_extreme
ganska kul matchså vill jag oxå fightas stående.
har nån annan gjort så mot sefo?
Sefo hade/var sjuk där...
påminner lite om vitor b vs sakuraba
sakuraba choppar down vitor med brutala lowkicks stående som på marken..
Trist för Sefo...han verkar dock ALLTID vara sjuk inför stora matcher. Skaplig otur med formen :P
Jag undrar hur hans högra knä mådde dagen efter! :twisted:
Men tråkigt att dom inte fick fortsätta, hade varit kul att se Sefo hoppa på ett ben i 3:e ronden, om han nu hade klarar sig så långt, haha.
Piita UUUUUUUaaaaa. Skön speaker
Ärtan har ju alltid haft sjuka lowkicks men jag tycker nästan Sefo är skönare ändå som bara ler när han blir träffad. "jaja det va väl inget det där"![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
sifo e en riktig krigare de , skön lirare =)
Aerts...han måste ha gått sjukt många k-1 fighter nu...
hehe, snygg presentation, peeeter öööääääääääärrrrtttsssss!!
Låter ju som en kåning som spyr![]()
Jag älskar verkligen den stilen! Lowkicks till motståndaren spyr av smärta. Jag förstår mej inte på folk som tycker att det är fult, det är ju helt sjukt snyggt. Vilken idiot som helst kan ju knocka någon, men det krävs fan skicklighet att sätta 10+ lowkicks på samma kvadratcentimeter.
Han spyr väl inte av Lowkicksen?Originally Posted by moeller
Han hade väl någon sorts infektion och det var därför han spydde och inte kunde fortsätta?
Har för mig också att Sefo var som vanligt sjuk när det är en match som "gäller" och därav spyan.
Men jag håller med förra föregående talare om att det är sjukt läckert med lowkick KO's.
Originally Posted by Stahl
Mm, det är en jävligt skönt när man ser lowkick efter lowkick falla och killen som får ta emot blir tyngre och tyngre i benen och till slut faller han!
Ja lowkicks har allt sin charm. speciellt Aertsans![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"