Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 31 of 31

Thread: Kriminella K-1?

Moderator
    Ja, här har även alla som inte vet en länk http://hem.passagen.se/guillou/ib/index.html mycket intressant läsning.

Det är väl ofint att sitta i fängelse för brott i alla länder, Sen får man väl sålla lite bland vad det är som faktiskt har hänt. Löjligt att dra upp och jämföra Mandela i en diskusison som handlar om svenska fängslade boxare, reportrar och annat löst folk...

Mig gör det inget att "Hamilton" fanns på riktigt, Jag tror att det försigår lika mycket bakom kulisserna nu som då, om inte mer...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Altså, det jag reagerade på var att du menade på att tidningarna inte var så perfekta själva och tog upp Guillou som någon sorts kåkfarar som nu skriver propaganda åt din fiende tidningarna.

IB affären är ett av de största journalistiska avslöjanden som gjorts i Svenska historia. Och det ledde till att IB las ner. IB sysslade med ÅSIKTSREGISTRERING. Någonting som är olagligt och odemokratiskt. Hur kan Guillou räknas som ofin för att ha avslöjat detta? Att han blev dömd till fängelse är bara löjligt.

Man får ju ändå skilja på att sitta i fängelse och att sitta i fängelse. Om en oskyldig döms och sitter i fängelse några år och sedan förklaras oskyldig så är han väl ingen skurk, eller? För mig verkar det som ni tycker det...

Hall of famer
    Jag håller med dig skyblue.

Moderator
    Det gör jag också ..
    som sagt :
    Sen får man väl sålla lite bland vad det är som faktiskt har hänt.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Rookie
    Rickard Nordstrand har åter igen gått över gränsen.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article583026.ab

Edit: Såg i efterhand att det redan var på tal i "Allmänt", men det passar en gnutta in i denna tråd så låter posten vara kvar.

Page 2 of 2 FirstFirst 12