Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
K1 Max på Hovet (31 Maj)
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 26 av 50
    Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007

K1 Max på Hovet (31 Maj)

http://www.sportal.se/sport/fightnytt/k1/68462

Jaha, kul med ytterligare en k1-gala i Sverige. Vill veta vilka mer än John Wayne Parr och Yodsaenklai som ska vara med. Men det är ju en stund kvar.

Pernilla Johansson möter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst är det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare än Pernilla? Tävlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag är förvirrad.

Hall of famer
    Reg.datum
    Okt 2007

Re: K1 Max på Hovet (31 Maj)

Citat Ursprungligen postat av biffmedpommes
    http://www.sportal.se/sport/fightnytt/k1/68462

Jaha, kul med ytterligare en k1-gala i Sverige. Vill veta vilka mer än John Wayne Parr och Yodsaenklai som ska vara med. Men det är ju en stund kvar.

Pernilla Johansson möter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst är det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare än Pernilla? Tävlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag är förvirrad.
    Va?
    Fightas Nong Toom? :shock:

Ja, hon(han) lär vara riktigt stark

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2007
    Grymt kul!

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    fränt men kan det verkligen stämma? I rallarsving säger hon ju att hon inte matchar längre och det avsnittet har väl ett par år på nacken..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Up and coming
    Reg.datum
    Feb 2008

Re: K1 Max p� Hovet (31 Maj)

Citat Ursprungligen postat av biffmedpommes
    Pernilla Johansson m�ter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst �r det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare �n Pernilla? T�vlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag �r f�rvirrad.
    När man gör ett könsbyte gör man även hormonförändringar, man minskar testosteronet och ökar östrogenhalterna, så logiskt sätt bör Nong Toom inte vara i samma form styrkemässigt som Pernilla, trots att Nong Toom va man tidigare. Teknikerna sitter dock säkert kvar ;P

Ang. matchningarna så bruklar hon inte matcha, dels för att kvinnor inte får tävla mot män(tror jag) och för att kvinnor inte är välkommna att tävla i t.ex. Lumpinie (inte säker där heller, men slutligen för att det inte finns tillräckligt bra motstånd tydligen, men pernilla hade vad som krävdes tycktes det antagligen.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Hörde nåt om Hari skulle vara med..

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    om Hari är med så har de verkligen lyckats, han är verkligen en favorit!

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Japp, Hari ska vara med är det sagt. Riktigt bra att få dit honom, börjar bli sugen på att åka dit o kolla. Jag är så jävla snål bara =P

Bahmer: även om man gör "hormonförändringar, minskar testosteronet och ökar östrogenhalterna" så säger väl inte det att hon är i sämre form styrkemässigt än Pernilla? Ok, förstår nu att hon inte längre är lika stark som en man men varför skulle hon bli svagare än Pernilla? Hon borde väl ha samma testosteron/östrogen-halt som en kvinna och således kunna vara lika stark som Pernilla? Säger inte att du har fel, är bara nyfiken.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Frågan är om dom lyckas få en värdig motståndare till Hari?
    måste kosta endel..

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    hoppas att det är en engelsk announcer på eventet, gillar när de säger Badr Hari som "Bader Harry", låter som ett smeknamn snarare än ett namn :P

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    in the rrrrred corner Bader "Darth Vader" Harryy!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    precis ascoolt namn.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    Javisst.. Jag kan se den där motbjudande brittiska CageRage announcern vråla ut det nu.

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    usch vad jag hatar honom. av någon anledning fick jag hans "annonsering" av Immanari på huvudet efter den matchen :/

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    Ja han är verkligen fruktansvärd. Hans klädval lämnar också en del att önska

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Tänkte tips om att galan sänds live på tv4 spot kl 21 på lördag!

Det kan bli en riktigt bra gala. Är det någon som vet varför alla svenska är på samma sida? Är det bara för att det garanterat ska va en svensk i final? Isåfall tycker jag det är lite dåligt.

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2008
    Blaah, jävla jobb, hade gärna sett det här .

Up and coming
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Venom
    Tänkte tips om att galan sänds live på tv4 spot kl 21 på lördag!

Det kan bli en riktigt bra gala. Är det någon som vet varför alla svenska är på samma sida? Är det bara för att det garanterat ska va en svensk i final? Isåfall tycker jag det är lite dåligt.
    bra där... just vad jag ville veta

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2007
    Ja men det e väl inte så dåligt?

att ha den bästa svensken mot den bästa contendern

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Jag ska dit på lördag, nån mer som ska se skiten live?

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Citat Ursprungligen postat av N1clas
    Ja men det e väl inte så dåligt?

att ha den bästa svensken mot den bästa contendern
    Varför ska den bästa svensken va i final och inte de två bästa deltagarna?

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Citat Ursprungligen postat av Venom
    Varför ska den bästa svensken va i final och inte de två bästa deltagarna?
    Ja, precis..
    Och i Sverige tror jag inte att de behöver göra på det här sättet. I vissa länder måste man kanske lägga upp galor till fördel för inhemska fighters. Patriotism/nationalitet (eller vad man nu vill kalla det) gör ofta att publik blir missnöjd om alla inhemska fighters får spö, även om de suger. Men folk i Sverige vill nog hellre se de bästa gå vidare än att garanterat se en svensk i finalen.

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    ja, det är intressant att även om nationalism / patriotism finns i Sverige så går ändå kvalitet framför på något sätt, vilket det inte gör i många andra länder.

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Nån som har någon koll på vad Joakim Karlssons entrance låt heter?
    Skön reggae låt.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006
    Kan de ha vart han som hade Job 2 do - do to tam. Jag hörde att någon hade den iallafall. Det är thailänsk reggae och mycket bra

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Låter som att det kan vara den. Heter låten så? Har du koll på vad artisten/gruppen heter.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32