Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 50
    Hall of famer

K1 Max pć Hovet (31 Maj)

http://www.sportal.se/sport/fightnytt/k1/68462

Jaha, kul med ytterligare en k1-gala i Sverige. Vill veta vilka mer än John Wayne Parr och Yodsaenklai som ska vara med. Men det är ju en stund kvar.

Pernilla Johansson möter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst är det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare än Pernilla? Tävlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag är förvirrad.

Hall of famer

Re: K1 Max pć Hovet (31 Maj)

Quote Originally Posted by biffmedpommes
    http://www.sportal.se/sport/fightnytt/k1/68462

Jaha, kul med ytterligare en k1-gala i Sverige. Vill veta vilka mer än John Wayne Parr och Yodsaenklai som ska vara med. Men det är ju en stund kvar.

Pernilla Johansson möter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst är det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare än Pernilla? Tävlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag är förvirrad.
    Va?
    Fightas Nong Toom? :shock:

Ja, hon(han) lär vara riktigt stark

Hall of famer
    Grymt kul!

Moderator
    frÀnt men kan det verkligen stÀmma? I rallarsving sÀger hon ju att hon inte matchar lÀngre och det avsnittet har vÀl ett par Är pÄ nacken..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Up and coming

Re: K1 Max pïżœ Hovet (31 Maj)

Quote Originally Posted by biffmedpommes
    Pernilla Johansson mïżœter Nong Toom (Beautiful Boxer) :?
    Visst ïżœr det hon (han) som var med i Rallarsving? Hon (han) borde ju vara mycket starkare ïżœn Pernilla? Tïżœvlar Beautiful boxer vanligtvis mot kvinnor? Jag ïżœr fïżœrvirrad.
    NÀr man gör ett könsbyte gör man Àven hormonförÀndringar, man minskar testosteronet och ökar östrogenhalterna, sÄ logiskt sÀtt bör Nong Toom inte vara i samma form styrkemÀssigt som Pernilla, trots att Nong Toom va man tidigare. Teknikerna sitter dock sÀkert kvar ;P

Ang. matchningarna sÄ bruklar hon inte matcha, dels för att kvinnor inte fÄr tÀvla mot mÀn(tror jag) och för att kvinnor inte Àr vÀlkommna att tÀvla i t.ex. Lumpinie (inte sÀker dÀr heller, men slutligen för att det inte finns tillrÀckligt bra motstÄnd tydligen, men pernilla hade vad som krÀvdes tycktes det antagligen.

Hall of famer
    Hörde nÄt om Hari skulle vara med..

Hall of famer
    om Hari Àr med sÄ har de verkligen lyckats, han Àr verkligen en favorit!

Hall of famer
    Japp, Hari ska vara med Àr det sagt. Riktigt bra att fÄ dit honom, börjar bli sugen pÄ att Äka dit o kolla. Jag Àr sÄ jÀvla snÄl bara =P

Bahmer: Àven om man gör "hormonförÀndringar, minskar testosteronet och ökar östrogenhalterna" sÄ sÀger vÀl inte det att hon Àr i sÀmre form styrkemÀssigt Àn Pernilla? Ok, förstÄr nu att hon inte lÀngre Àr lika stark som en man men varför skulle hon bli svagare Àn Pernilla? Hon borde vÀl ha samma testosteron/östrogen-halt som en kvinna och sÄledes kunna vara lika stark som Pernilla? SÀger inte att du har fel, Àr bara nyfiken.

Hall of famer
    FrÄgan Àr om dom lyckas fÄ en vÀrdig motstÄndare till Hari?
    mÄste kosta endel..

Hall of famer
    hoppas att det Àr en engelsk announcer pÄ eventet, gillar nÀr de sÀger Badr Hari som "Bader Harry", lÄter som ett smeknamn snarare Àn ett namn :P

Moderator
    in the rrrrred corner Bader "Darth Vader" Harryy!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    precis ascoolt namn.

Moderator
    Javisst.. Jag kan se den dÀr motbjudande brittiska CageRage announcern vrÄla ut det nu.

Hall of famer
    usch vad jag hatar honom. av nÄgon anledning fick jag hans "annonsering" av Immanari pÄ huvudet efter den matchen :/

Moderator
    Ja han Àr verkligen fruktansvÀrd. Hans klÀdval lÀmnar ocksÄ en del att önska

Hall of famer
    TÀnkte tips om att galan sÀnds live pÄ tv4 spot kl 21 pÄ lördag!

Det kan bli en riktigt bra gala. Är det nĂ„gon som vet varför alla svenska Ă€r pĂ„ samma sida? Är det bara för att det garanterat ska va en svensk i final? IsĂ„fall tycker jag det Ă€r lite dĂ„ligt.

Hall of famer
    Blaah, jÀvla jobb, hade gÀrna sett det hÀr .

Up and coming
    Quote Originally Posted by Venom
    TÀnkte tips om att galan sÀnds live pÄ tv4 spot kl 21 pÄ lördag!

Det kan bli en riktigt bra gala. Är det nĂ„gon som vet varför alla svenska Ă€r pĂ„ samma sida? Är det bara för att det garanterat ska va en svensk i final? IsĂ„fall tycker jag det Ă€r lite dĂ„ligt.
    bra dÀr... just vad jag ville veta

Hall of famer
    Ja men det e vÀl inte sÄ dÄligt?

att ha den bÀsta svensken mot den bÀsta contendern

Hall of famer
    Jag ska dit pÄ lördag, nÄn mer som ska se skiten live?

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas
    Ja men det e vÀl inte sÄ dÄligt?

att ha den bÀsta svensken mot den bÀsta contendern
    Varför ska den bÀsta svensken va i final och inte de tvÄ bÀsta deltagarna?

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Venom
    Varför ska den bÀsta svensken va i final och inte de tvÄ bÀsta deltagarna?
    Ja, precis..
    Och i Sverige tror jag inte att de behöver göra pÄ det hÀr sÀttet. I vissa lÀnder mÄste man kanske lÀgga upp galor till fördel för inhemska fighters. Patriotism/nationalitet (eller vad man nu vill kalla det) gör ofta att publik blir missnöjd om alla inhemska fighters fÄr spö, Àven om de suger. Men folk i Sverige vill nog hellre se de bÀsta gÄ vidare Àn att garanterat se en svensk i finalen.

Hall of famer
    ja, det Àr intressant att Àven om nationalism / patriotism finns i Sverige sÄ gÄr ÀndÄ kvalitet framför pÄ nÄgot sÀtt, vilket det inte gör i mÄnga andra lÀnder.

Hall of famer
    NÄn som har nÄgon koll pÄ vad Joakim Karlssons entrance lÄt heter?
    Skön reggae lÄt.

Hall of famer
    Kan de ha vart han som hade Job 2 do - do to tam. Jag hörde att nÄgon hade den iallafall. Det Àr thailÀnsk reggae och mycket bra

Hall of famer
    LÄter som att det kan vara den. Heter lÄten sÄ? Har du koll pÄ vad artisten/gruppen heter.

Page 1 of 2 12 LastLast