Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 31
    Hall of famer

K-1 WGP FINAL 071208

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top810.htm

Det är en stund kvar men fighterna är ju spikade så varför inte börja diskutera vem som spöar skiten ur vem.

Jerome Le Banner vs Hong Man Choi - Tror och hoppas på Jerome men hans förra match med äcklet Hong Man Choi gick ju till extrarond så man vet ju aldrig.

Semmy Schilt vs Glaube Feitosa - Semmy kommer väl antagligen ta hem den här matchen men Feitosa har ett par äss i rockärmen i form av riktigt bra sparkar a la kyokushin mot huvudet bl.a., kanske kan han bjuda upp till dans?

Badr Hari vs Remy Bonjasky - Den här matchupen är den jag ser mest fram emot, kommer bli en teknisk fight med bra tempo. Vet inte vem som tar hem det och jag har ingen favorit i fighten heller.

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki - Jag tror gammelgubben Aerts vinner men Junichi är bra faktiskt och han håller en vinst över Le Banner (fast det säger kanske inte så mycket då Le Banner kan vara väldigt dålig ibland beroende på dagsformen)

Vad tror ni?

Contender
    Lebanner vs choi- Hoppas JLB knockar skiten ur Choi.

Schilt vs Feitosa- Blir väl ett knä som sänker Feitosa.

Hari vs Bonjansky- Shit, ska bara njuta, kan bli hur bra som helst.

Aerts vs Sawa- Aerts tar Sawa, o sen vinner han hela skiten med att knocke Schilt i Finalen. Så blir de.

Moderator
    LeBanner gillar jag skarpt och han är ju i toppklass när han har dom dagarna
    Choi däremot är ju sämst. Hoppas på knock från Lebban.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    !Hari och Remy kommer bli en av dom bästa matcherna på flera år!

Champ
    Jag gissar på Schilt och Choi i final *gääääsp*

Som övriga ser jag Hari och Remy som den intressanta matchen. Jag håller på gamla Lumberjack Aerts dock, skulle vara skönt om han fick knocka Badr Hari innan han knockar Schilt.

Fattar inte hypen runt Lebanner, jag har sett hans matcher i ett par år och aldrig blivit imponerad. Han har stora muskler, så bra.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N.I.B.
    Han har stora muskler, så bra.
    hahahaha.. håller faktiskt med. men jag har aldirg följt K-1 särskilt noga. Tycker K-1 med tungvikt är sjukt tråkigt, samma matchups hela tiden avdankade gamla gubbar som kör 12 lowkick matchen igenom -- Det var kul när bob sapp var med o alla blev förbannade över att han vann iof

Up and coming
    Själv håller jag på Feitosa, men tror inte han kan rå på Semmy tyvärr - inte som förstamatch iaf.
    WAR Feitosa! :lol:

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N.I.B.
    Fattar inte hypen runt Lebanner, jag har sett hans matcher i ett par år och aldrig blivit imponerad. Han har stora muskler, så bra.
    Kan förstå att man kan tycka så om man bara har sett i ett par år.. Le Banner har många fans som fortfarande tycker om honom för de grymma fighter han har bjudit på förr i tiden (ShogunRua och mig t.e.x? ). Nu kommer de fighterna mer sällan men ibland smäller det till, ta en titt på hans record i k-1 stående! Han har den största KO-ration i k1 (i k1-historia t.o.m.?) och många av hans förluster är (T)KO också.. Han är/har vart en riktigt underhållande fighter som aldrig ger sig.
    Kommer ihåg när han krigade med Francois Botha och boxades med honom istället för att köra smart och sparka sönder benen på honom. (han åkte på en TKO i den matchen tror jag). Han har haft riktigt bra sparkar men dom var det länge sen man såg, nu går han bara in i halvdistans och söker knock med hårda krokar känns det som..

Moderator
    you got me biffen

Fy faan va grym Lebanner var när det begav sig.. Det är det han lever på i mitt hjärta. Han va min idol kolla en HL så får ni se hur han va. På tiden när Mirko körde K-1 va Jerome gud han har spöat Aerts, Hoost, Satake, Leko, Hunt 2 ggr(!!)
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    :roll: :roll:

Moderator
    som sagt...

Han är nog den enda som verkligen har sänkt Mark Hunt sådär. Det säger en del...

Hall of famer
    Varför hatar alla på Choi?

Contender
    Quote Originally Posted by Kilroy
    Haha han var så skön på HEROS galan när han satt där med sin fula frissa och halsband som det stod "CHOI" på. Men LeBanner är kung.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Smackadack
    Quote Originally Posted by Kilroy
    Haha han var så skön på HEROS galan när han satt där med sin fula frissa och halsband som det stod "CHOI" på. Men LeBanner är kung.
    Vad är det jag hör?

Hong man choi, som gangster?! :shock:

Det MÅSTE jag se, kan någon snälla försöka hitta en bild på detta spektakel?

Contender
    Det var inget gangsta-halsband, liknade mer ett sant man kan kopa pa marknad och valja egna bokstaver

Hall of famer
    Nu börjar det närma sig 8)

Tror ni Choi kommer fightas med sitt namnhalsband? :roll:

Hall of famer
    Ronny Lindkvists tippning i fightermag:

Jerome Le Banner vs Hong Man Choi = Choi på poäng
    Semmy Schilt vs Glaube Feitosa = Schilt på p
    Badr Hari vs Remy Bonjasky = Bonjasky på p
    Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki = Aerts KO

Choi vs Schilt = Schilt på p
    Bonjasky vs Aerts = Aerts på p

Schilt vs Aerts = Schilt på p eller TKO

Moderator
    Jag hatar Choi. Hoppas Aerts tar hem hela baletten det är han värd.

Hangaround
    Quote Originally Posted by biffmedpommes
    sjukt kul 1:25 min in i highlighten när han sträcker upp händerna, killen är på väg att slå honom men hejdar sig, Jerome blir sur o knokcar honom:

Hall of famer
    Quote Originally Posted by trym
    Quote Originally Posted by biffmedpommes
    sjukt kul 1:25 min in i highlighten när han sträcker upp händerna, killen är på väg att slå honom men hejdar sig, Jerome blir sur o knokcar honom:
    Aa, jag vet.. har bara sett den på highlight, vill fan se matchen. Undrar vad det fick för efterföljder. Men iofs. om inte domaren står emellan dem så är det väl fritt fram?

Moderator
    Matchen var avbruten och avslutad p.g.a knock har jag för mig sen vaknade han den andra och fattade inte riktigt att det va slut utan gick på och fick en smocka

Hall of famer
    En smocka till! Stackarn :twisted:

Hall of famer
    Viasat Sport 3 sänder matcherna!

Live kl. 9 på morgonen på lördag :roll: , sen kl. 20 på lördag kväll. Nån som har Viasat? Inte jag iallafall :x

http://www.viasatsport.se/index.php?opt ... 90&lang=se

MKP
    MKP is offline
    Up and coming
    choi kommer krossa le banner

Hall of famer
    Varför kommer du in i min tråd och säger nåt sånt? :cry:
    Du måste vara ond :evil:

MKP
    MKP is offline
    Up and coming
    ja så är det nog