http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top810.htm
Det är en stund kvar men fighterna är ju spikade så varför inte börja diskutera vem som spöar skiten ur vem.
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi - Tror och hoppas på Jerome men hans förra match med äcklet Hong Man Choi gick ju till extrarond så man vet ju aldrig.
Semmy Schilt vs Glaube Feitosa - Semmy kommer väl antagligen ta hem den här matchen men Feitosa har ett par äss i rockärmen i form av riktigt bra sparkar a la kyokushin mot huvudet bl.a., kanske kan han bjuda upp till dans?
Badr Hari vs Remy Bonjasky - Den här matchupen är den jag ser mest fram emot, kommer bli en teknisk fight med bra tempo. Vet inte vem som tar hem det och jag har ingen favorit i fighten heller.
Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki - Jag tror gammelgubben Aerts vinner men Junichi är bra faktiskt och han håller en vinst över Le Banner (fast det säger kanske inte så mycket då Le Banner kan vara väldigt dålig ibland beroende på dagsformen)
Vad tror ni?

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
). Nu kommer de fighterna mer sällan men ibland smäller det till, ta en titt på hans record i k-1 stående! Han har den största KO-ration i k1 (i k1-historia t.o.m.?) och många av hans förluster är (T)KO också.. Han är/har vart en riktigt underhållande fighter som aldrig ger sig.