Det här är den mest underhållande k1 max matchen jag sett på länge. Iron Mike Zambidis mot Chahid var inget man gäspade till. Några har säkert sett den men den är värd att ses igen speciellt med den skönt galna kommentatorn!
Det här är den mest underhållande k1 max matchen jag sett på länge. Iron Mike Zambidis mot Chahid var inget man gäspade till. Några har säkert sett den men den är värd att ses igen speciellt med den skönt galna kommentatorn!
mera MMA !!
Vilken jävla match !pang pang från första till sista klockan! Heja Zambidis
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
"Shit just got real here in the ring!"
Haha, för första gången tycker jag "The voice" är lite rolig. För övrigt sjukt att det blev extrarond, matchen var helt klart avgjord sedan innan, men otrolig fight!
Såg den för ett tag sedan och det är lätt bland de bästa matcherna inom K1 jag sett. En av dom matcherna man hellre ser ett rättvist domslut istället för en KO som avslut.
Mike Zambidis fajter brukar oftast va roliga att titta på men den här var nog den bästa![]()
![]()
motståndaren chahid var en tuffing
Haha inte den mest tekniska fighten kanske, men riktigt riktigt underhållandetack för den
Det var så lite såNästa gång ni hittar en skön match så är det bara att posta den. Allt sånt här är uppskattat
Nästa video som blir kallad bästa fighten någonsin blir säkert returmatchen mellan de 2.