Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 105 to 123 of 123
    Champ
    Quote Originally Posted by Sami View Post
    Det är väl olagligt? Folk gör det ändå. Tyvärr blir man tvingad och köpa av såna fånar, jag SKA gå på UFCgalan.
    Samma här man blir ju tvungen att få tag på en biljett på ett annat sätt.

Rookie
    Någon som råkar sitta på information eller vågar sig på en kvalificerad gissning om vilken tv-kanal som kommer visa UFC STHLM?
    nu när man inte fått tag på biljett är det väl lokala sportbaren man får satsa på om inte annat

Moderator
    Den lär väl gå på tv4sport tror ni inte?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Eller så kikar man på marknaden på detta forum, har sett en biljett till salu där.

Edit - Blev fel där, detta var ett svar Corpse^^.

Rookie
    Quote Originally Posted by Sami View Post
    Eller så kikar man på marknaden på detta forum, har sett en biljett till salu där.

Edit - Blev fel där, detta var ett svar Corpse^^.
    Jo absolut finns ju på blocket för dubbla priset, går ju att få tag i enstaka billiga också men hellre sitter jag nog med polarna på en pub istället för ensam i globen :_(

hade vart nice om tv4sport sänder så håller tummarna.

Rookie
    Akira hoppar av! Jävla skit alltså, han är ju precis vart skadad.. Tankar? Young ska tydligen vara kvar så vem hoppar in för Hamid?

Contender
    Tankar? Ingen större förlust. Akira var bara odräglig i TUF och visade inte upp några skills. Hoppas dom sätter in något välkänt namn, misstänker dock tyvärr att det blir ännu en svensk:/.

Moderator
    Hahaha cynikern sami Jag tror att akira på kortet hade varit mycket positivt för uppmärksamheten och publikintresse här i sverige så på det sättet är det en förlust att han stryks. Men som sami säger så imponerade han knappast i TUF
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Rookie
    Sami -

Vilket "känt" namn tror du skulle vara aktuellt tror du? Med tanke på att Young kommer från två förluster och att det är ett fuelkort i Sverige?

Nädu jag ser hellre en svensk debutant än någon ny amerikan med "stabil brottarbas"..

Martin Svensson eller niinimaki tippar jag att det blir

Rookie
    Spännande.. Det blev någon Erik wisly, vet inte om detta är ett så "känt namn"... Den här fighten helt plötsligt Totalt ointressant

Rookie
    Är grymt taggad för galan!
    Tycker det är många intressanta matcher, eftersom det är många svenskar på kortet. Ska bli roligt att se hur många som håller i UFC.
    Sen får man ju lov att tänka på att det är inte en nummergala, utan UFC on fuel i Sverige. Klart dom inte skickar hit fighters som GSP, Anderson Silva eller Jon Jones

Contender
    Jag vet ju såklart att det inte skulle bli ett "känt" namn, men man kan ju alltid hoppas.
    Allt som allt är jag VÄLDIGT nöjd med galan, tycker det ser ut att bli en kanongala. Jag tycker det här kortet klår senaste numrerade englands galan (138?) med råge om man tittar på namnen bara. Superpumpad och känns riktigt bra att ha en VIP biljett till galan. Är dey någon annan här som har en VIP? Ska ju gå själv då det inte var några polare som vill casha så mycket för biljetter, alla är tydligen inte helt galna i UFC.

Moderator
    Vad innebär det att det är en vip-biljett?

Contender
    Att man inte fick en biljett i första släppet? Nä skämtåsido, bra platser+en massa annat tjafs. Står nog lite på Ticnets hemsida, annars vet jag inte men antar att man får mer info när det närmar sig.

Up and coming
    Är det någon som vet om det visas direkt i TV och vilken tv kanal?

Hall of famer
    10 år har jag väntat på det här. Äntligen händer det!!! Vi ses där i morgon. Då ska vi få taket på Globen att lyfta! War Alex!

Ps jag är inte laddad.......

Up and coming
    Quote Originally Posted by celox View Post
    Är det någon som vet om det visas direkt i TV och vilken tv kanal?
    Canal+ Sport 2 med start 21.00 ikväll.

Contender
    Har ni inte c+2 så kan ni köpa ppvn på Csports.se för 99kr.

Contender
    Nu börjar det bli dags, ska äta och sedan sätta mig i bilen!!! Globen here i come!!!

Page 5 of 5 FirstFirst 12345