Någon som råkar sitta på information eller vågar sig på en kvalificerad gissning om vilken tv-kanal som kommer visa UFC STHLM?
nu när man inte fått tag på biljett är det väl lokala sportbaren man får satsa på om inte annat![]()
Den lär väl gå på tv4sport tror ni inte?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Eller så kikar man på marknaden på detta forum, har sett en biljett till salu där.
Edit - Blev fel där, detta var ett svar Corpse^^.
Akira hoppar av! Jävla skit alltså, han är ju precis vart skadad.. Tankar? Young ska tydligen vara kvar så vem hoppar in för Hamid?
Tankar? Ingen större förlust. Akira var bara odräglig i TUF och visade inte upp några skills. Hoppas dom sätter in något välkänt namn, misstänker dock tyvärr att det blir ännu en svensk:/.
Hahaha cynikern samiJag tror att akira på kortet hade varit mycket positivt för uppmärksamheten och publikintresse här i sverige så på det sättet är det en förlust att han stryks. Men som sami säger så imponerade han knappast i TUF
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Sami -
Vilket "känt" namn tror du skulle vara aktuellt tror du? Med tanke på att Young kommer från två förluster och att det är ett fuelkort i Sverige?
Nädu jag ser hellre en svensk debutant än någon ny amerikan med "stabil brottarbas"..
Martin Svensson eller niinimaki tippar jag att det blir
Spännande.. Det blev någon Erik wisly, vet inte om detta är ett så "känt namn"... Den här fighten helt plötsligt Totalt ointressant
Är grymt taggad för galan!
Tycker det är många intressanta matcher, eftersom det är många svenskar på kortet. Ska bli roligt att se hur många som håller i UFC.
Sen får man ju lov att tänka på att det är inte en nummergala, utan UFC on fuel i Sverige. Klart dom inte skickar hit fighters som GSP, Anderson Silva eller Jon Jones
Jag vet ju såklart att det inte skulle bli ett "känt" namn, men man kan ju alltid hoppas.
Allt som allt är jag VÄLDIGT nöjd med galan, tycker det ser ut att bli en kanongala. Jag tycker det här kortet klår senaste numrerade englands galan (138?) med råge om man tittar på namnen bara. Superpumpad och känns riktigt bra att ha en VIP biljett till galan. Är dey någon annan här som har en VIP? Ska ju gå själv då det inte var några polare som vill casha så mycket för biljetter, alla är tydligen inte helt galna i UFC.
Vad innebär det att det är en vip-biljett?
Att man inte fick en biljett i första släppet? Nä skämtåsido, bra platser+en massa annat tjafs. Står nog lite på Ticnets hemsida, annars vet jag inte men antar att man får mer info när det närmar sig.
Är det någon som vet om det visas direkt i TV och vilken tv kanal?
10 år har jag väntat på det här. Äntligen händer det!!! Vi ses där i morgon. Då ska vi få taket på Globen att lyfta! War Alex!
Ps jag är inte laddad.......![]()
Nu börjar det bli dags, ska äta och sedan sätta mig i bilen!!! Globen here i come!!!