Brock har förlorat mkt av det bästa han hade med sjukdomen troligen (muskler) nu har han brottning kvar vilket nästan alla i MMA fajter redan har, vem som än möter Brock kommer garanterat ge honom mkt problem.
Just nu tror jag på att alla små HW kommer gå ner till LHW som Randy gjorde. Det tycker jag är smart för att HW divisionen är och borde vara full av stora killar som lessnar. Hoppas bara att alla fattar att det räcker inte med att vara duktig utan att man behöver rätt vikt och rätt mängd muskler för att hålla en jämn fajt med sådana som Shane och Lesnar. Mir förstodd det efter hans senaste fajt mot Brock, tror att där insåg han att det räcker inte med att kunna sin sak utan att man ska vägga 120kg och styrketräna så mkt det går. Mir kommer bli Champ igen tror jag och det märks på han att han blitt större och starkare.
Jag blev bannad mest pga mitt hat och tycke om Brock, men det ska inte hända igen, så hoppas jag inte gick över gränsen med det här svaret på frågan.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
Anser man att en fighter som är 6-1 och har slagit antingen en av två herrar med tveksam erfarenhet och få matcher eller alternativt en herre som vederbörande redan har slagit en gång på förnedrande manér.. ja då ger jag inte mycket för den åsikten