Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Results 1 to 20 of 20
    Champ

The Ultimate Fighter T Rampage vs T Forrest Finale

Hittade ingen trÄd ang detta event, sÄ jag tog mig friheten att skapa en ifall att nÄgon Àr intresserad av matcherna som gÄr..

Datum: 22 Juni 2008
    Tid: 04.00 Svensk tid
    Plats: The Pearl, Nevada

Main Card

Evan Tanner Vs. Kendall Grove
    Diego Sanchez Vs. Luigi Fioravanti
    Spencer Fisher Vs. Jeremy Stephens
    Amir Sadollah Vs. CB Dollaway
    Matt Riddle Vs. Dante Rivera

Prem Card

Josh Burkman Vs. Dustin Hazelett
    Marvin Eastman Vs. Drew McFedries
    Matt Brown Vs. Matt Arroyo
    Jeremy Horn Vs. Dean Lister
    Tim Credeur Vs. Cale Yarbrough
    Rob Yundt Vs. Rob Kimmons

Man ser att det Àr ett par som ska fightas ikvÀll som Àven Äkt ut i TUF 7. hoppas dom kan visa framfötterna och att man fÄr se dom snart igen i UFC. Och somvanligt hoppas detta blir ett event med mÄnga bra matcher

// Nixor

Contender
    Main Card

Evan Tanner Vs. Kendall Grove - KÀnns vÀÀÀldigt osÀkert och kan nog gÄ precis hur som helst, vill ÀndÄ ge en liten fördel till Kedall för att han numera trÀnar hos BJ Penn.

Diego Sanchez Vs. Luigi Fioravanti - Avslut i första ronden.

Amir Sadollah Vs. CB Dollaway - Den hÀr gÄngen gör han nog inget misstag.

Prem Card

Josh Burkman Vs. Dustin Hazelett - TyvÀrr, men han Àr tough as nails.

Marvin Eastman Vs. Drew McFedries - KO

Matt Brown Vs. Matt Arroyo

Jeremy Horn Vs. Dean Lister - Listers utvecklingskurva har gÄtt uppÄt medan Horns har gÄtt spikrakt nedÄt, Horn Àr alldeles för avdankad för dagens UFC.

Tim Credeur Vs. Cale Yarbrough - Tror vi fÄr se mer Àn en bra guard denna gÄng.

Rob Yundt Vs. Rob Kimmons - Whatever.

Hall of famer

Re: The Ultimate Fighter T Rampage vs T Forrest Finale

Quote Originally Posted by Nixor

Datum: 21 Juni 2008
    SÄ den har redan varit alltsÄ? Hittar den ingenstans. SÀkert att du inte menar 04.00 den 22 juni svensk tid?

Moderator
    Det Àr precis vad han menar den gÄr inatt
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Men kÀra hjÀrtanes! Predictions, guys and girls!!

Champ

Quote Originally Posted by drue

Datum: 21 Juni 2008
    SÄ den har redan varit alltsÄ? Hittar den ingenstans. SÀkert att du inte menar 04.00 den 22 juni svensk tid?
    ojj ojj vad farligt.. tror de flesta fattar vad man menar iaf, men nu Àr det Àndrat för dig

Moderator
    Okej Raskis!
    Evan Tanner Vs. Kendall Grove
    Grove knockar föredettingen Tanner

Diego Sanchez Vs. Luigi Fioravanti
    Sanchez avslutar pÄ GnP

Fisher vinner förhoppningsvis, KO eller dec

Amir Sadollah Vs. CB Dollaway
    CB gör inte om sitt misstag och vinner pÄ Dec efter en ganska jÀmn match

Rivera vinner förhoppningsvis över spolingen Riddle. decision
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

ojj ojj vad farligt.. tror de flesta fattar vad man menar iaf, men nu Àr det Àndrat för dig
    Jag frÄgade för att jag pÄ riktigt undrade, inte för att kaxa, sÄ du kan slÀppa attityden. Tro mig, nÀr jag vill förlöjliga eller vara elak mÀrks det lite tydligare Àn sÄdÀr, och jag lovar att vara extra tydlig nÀr det Àr din tur.

NÄgon som vet om detta gÄr pÄ nÄn ström som man kan se live i natt? Vore hÀrligt!

Gissningar:
    Evan Tanner Vs. Kendall Grove - skön lirare. Kan bli tvÀrtom med tapout due to gigantic beard dock...
    Amir Sadollah Vs. CB Dollaway - förhoppningsvis har han jobbat pÄ sin sprawl, stÄende slÄr han ut CB alla dagar i veckan. Ser fram emot en riktigt jÀmn och bra fight dock!
    Matt Riddle Vs. Dante Rivera - Àr alltid en sucker för BJJ-nissar.
    Matt Brown Vs. Matt Arroyo - skön kille med bra attityd som inte fÄtt visa riktigt vad han gÄr för Àn. Blir tungt stÄende, men pÄ marken Àr han slick som tusan.
    Jeremy Horn Vs. Dean Lister - nog för att killen har gÄtt över 100 fighter(!), men Horn börjar se lite trött ut nu. Kan va för att ögonen sitter sÄ tight ihop ocksÄ i och för sig.
    Tim Credeur Vs. Cale Yarbrough - erfarenhet vinner över brawlet tror jag.

Hall of famer
    jÀklar va matt aroyo sÄg ut att ha biffat upp sig, sÄg ut att vara stor som ett hus i jÀmförelse med matt brown.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Slash
    jÀklar va matt aroyo sÄg ut att ha biffat upp sig, sÄg ut att vara stor som ett hus i jÀmförelse med matt brown.
    Shit, verkligen. SÄg just invÀgningen pÄ ufc.com och damn, han mÄste ha pumpat lite vikter sen man sÄg honom fightas senast. Bara en tanke: Har inte matt brown precis gÄtt ner en viktklass? Och ser fortfarande mindre ut en killen som fightats i den klassen hela tiden? KÀnns ltie konstigt..

Champ

Quote Originally Posted by drue
    Jag frÄgade för att jag pÄ riktigt undrade, inte för att kaxa, sÄ du kan slÀppa attityden. Tro mig, nÀr jag vill förlöjliga eller vara elak mÀrks det lite tydligare Àn sÄdÀr, och jag lovar att vara extra tydlig nÀr det Àr din tur.

NÄgon som vet om detta gÄr pÄ nÄn ström som man kan se live i natt? Vore hÀrligt!
    Ok, misstolkade helt ditt inlÀgg och jag ber som hemst mycket om ursÀkt.

men Äterigen till detta event, det gÄr till 99% inte att ströma har kollat runt pÄ lite olika steam sidor men inte hittat nÄgot, men om du vill titta sjÀlv sÄ rekommenderar jag myp2p.eu, annars Àr det bara att vÀnta tills imon och se de..

Hall of famer
    Lugnt, svÄrt att inte verka dryg pÄ forum ibland, dÄ mÄnga forum Àr vÀÀÀÀÀldigt dryga. Dock inte detta! Tack för tipset för övrigt, inte hört talas om siten förrut! (för att förtydliga för sÀkerhets skull: detta var inte ironi utan jag Àr pÄ riktigt tacksam )

Hall of famer
    Jag ser mest fram emot Burkamn vs Hazelett och Fisher vs Stephens. Jag tror det kan bli riktigt bra matcher.

WAR AMIR!

Moderator
    Jag trodde fel, Riddle Àr ju för fan CHIPPER!!! WAR CHIPPER!

Champ
    storlek har ingen betydelse , fan titta bara pÄ de första ufc galorna nÀr royce gracie spöa pÄ alla jÀttar. Eller fedor han e inte nÄn jÀtte men ingen har ju lyckats ta han (ingett illa menat i fall du skulle ta illa upp :roll

Moderator
    tss, nu för tiden har det vĂ€l betydelse nĂ€r alla kan allt. Är du lika duktig som din motstĂ„ndare pĂ„ allting har du ju fördel om du Ă€r starkare?

Up and coming
    edit: hmm, tog bort eftersom jag kom pÄ att det hÀr kanske inte va spoierdelen...

Hall of famer
    Quote Originally Posted by artr0x
    storlek har ingen betydelse , fan titta bara pÄ de första ufc galorna nÀr royce gracie spöa pÄ alla jÀttar. Eller fedor han e inte nÄn jÀtte men ingen har ju lyckats ta han (ingett illa menat i fall du skulle ta illa upp :roll
    Det jag menar va att han inte sÄg ut sÄ för 6 mÄnader sedan under TUF 6

Champ
    Quote Originally Posted by ShogunRua
    tss, nu för tiden har det vĂ€l betydelse nĂ€r alla kan allt. Är du lika duktig som din motstĂ„ndare pĂ„ allting har du ju fördel om du Ă€r starkare?
    jo visst kan dt vara en fördel menar mest pÄ att man inte ska dömma efter hur beatiga dom ser ut. Finns de som itne ser sÀrskilt starka men endÄ Àr det.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by artr0x
    Inte för att vara sÄn, men Gracie-segrarna berodde ju pÄ att ingen annan kunde nÄgot om groundgamet. Han slog ju knappast ut dem, eller mötte andra duktiga JJ-killar. Fedor vinner pÄ att han Àr en robot frÄn framtiden, utsÀnd att skydda mÀnsklighetens sista hopp att inte utplÄnas av robotarna.