Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 11 of 11
    Hall of famer

UFC The Ultimate Fighter Final 4

Datum 11.11.06

Finalmatcher i Tuf 4:
    Matt Serra vs. Chris Lytle (ww)

Travis Lutter vs. Patrick Cote (mw)

Övriga:
    Din Thomas vs. Rich Clementi

Martin Kampmann vs. Thales Leites

Pete Sell vs. Scott Smith

Jeremy Jackson vs. Pete Spratt

Charles McCarthy vs. Gideon Ray

Edwin Dewees Vs. Jorge Rivera

Hall of famer
    Finalerna kan bli bra, Serra vs Lytle kan gå hur som helst.
    Lutter vs Cote tror jag kommer sluta med att Lutter ligger och slår små hammar slag och armbågar i 3 ronder. Men lyckas Cote hålla det stående blir det tufft för Lutter.

Kul att Michael Bisping äntligen gör sin UFC debut, han möter grapplern Eric Schafer. Jag tror inte Bisping får stryk denna match. Bisping by TKO.

Det är också jävligt skojj å se Kampmann på ett card igen. Han möter brassen Thales Leites som har 9-0-0.

Hall of famer
    Har trott på Matt Serra från seriens början. Fast nu har jag faktist ändrat mig , tror Chris Lytle vinner på decision.
    Lutter v Cote svårt att tippa, jag tror dock mycket väl Cote kan hålla
    matchen stående. Tror Cote får sin KO.

Sen så ska väl Bisping också kunna vinna på KO/TKO, Erik Schafer
    imponerade inte på mig i sin UFC debut mot Macdonald, eftersom jag tycker den killen är ett riktigt stolpskott.

Hall of famer
    Här är TUF 4 Finale's fight card:
    http://www.ufc.com/index.cfm?fa=EventDe ... rd&eid=321

Tycker faktiskt det e sådär...
    Finns två fighter som jag vill se.

Eric Schafer Vs. Michael Bisping
    Har länge nu velat se vad Bisping har att erbjuda i UFC, denna måste han vinna.

Chris Lytle Vs. Matt Serra
    Jag trodde faktiskt Matt skulle dominera Shonie mer än vad han gjorde, trodde faktiskt han skulle vinna innan klockan men han ska vara glad att han inte blev knockad ännu en gång av en spinning backfist. Bara därför tror jag att Chris kommer vinna.

Sen alla andra fighters tycker jag visat sig trötta, svaga eller som att det enda dom fightas för är pengar och det är så trisst att se. Ska man fightas ska man fightas for the love of fighting, det har jag alltid gjort och kommer alltid göra, så det är så jag tänker.

En jag inte vill se igen i octagonen är Captain Miserable, han vill ju och kan inte slåss om man jämför med andra fighters i UFC, vad har han där och göra? Så har jag uppfattat hans inställning iallafall.

TUF 4 Finale den 11:e, Bushido den 12:e, UFC 65 den 18:e
    Det är goda tider för MMA lövvers!

Hall of famer
    Gillar inte att det står May not be broadcast på Kampmann matchen. Vill så gjärna se den, WAR Kampmann

Hall of famer
    bisping verkar va borta från cardet! Hlörde ett rykte om att han v ar skadad och nu när jag kolla ufcs sida var han inte längre med på cardet

Mycket tråkigt!

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Venom
    bisping verkar va borta från cardet! Hlörde ett rykte om att han v ar skadad och nu när jag kolla ufcs sida var han inte längre med på cardet

Mycket tråkigt!
    Vafan! Typiskt.

Hall of famer
    Han är inte skadad, han kommer förmodligen inte få ett arbetstillstånd i tid..

Hall of famer

Hall of famer
    “The Ultimate Fighter” season three winner Michael Bisping (11-0), speaking about the cancellation of his fight this Saturday with Eric Schafer (8-2-2) at the TUF 4 Finale in Las Vegas, said today, “My visa just didn’t come through in time, it’s just sheer bureaucracy” and is “absolutely heartbroken” not to be fighting.

“Hopefully this match will be rescheduled for the December show, same fight,” said the TUF 3 winner, who hasn’t fought since besting Josh Haynes (8-6) in June.

When asked about what had kept him out for so long “The Count” answered, “I injured my knee about 10 days before the TUF Finale training with Georges St.Pierre. I had a small tear of the ligament but I just iced it and fought in the final anyway. There was talk of me fighting on the October 10 show but we weren’t certain whether I’d be healed in time so decided to wait until November.”

“I just want to apologize to my fans and assure you that no one is more disappointed than me,” Bisping said. “Apologies to Eric and I look forward to making a triumphant return in December.”

The UFC is slated to host two events in December – the next installment of its UFC Fight Night series at the Miramar Marine Corps Air Station in San Diego, and its Dec. 30 UFC 66 “Liddell vs. Ortiz 2” event at the MGM Grand in Las Vegas.

Hall of famer