Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 13 of 13
    Contender

UFC Live 6 - Cruz vs. Johnson

hittade inget ämne om detta(radera om jag har fel)

UFC Bantamweight Championship
    Dominick Cruz (No. 1 BW, No. 9 PFP) vs. Demetrious Johnson (No. 6 BW)

Charlie Brenneman vs. Anthony Johnson
    Stefan Struve vs. Pat Barry
    Matt Wiman vs. Mac Danzig
    Yves Edwards vs. Rafaello Oliveira
    Shane Roller vs. T.J. Grant
    Paul Sass vs. Michael Johnson
    Byron Bloodworth vs. Mike Easton
    Josh Neer vs. Keith Wisniewski
    Walel Watson vs. Joseph Sandoval

ngt intressant förutom Main event oc Struve matchen? Ni som är lite mer insatta än mig

Contender
    Hoppas M. Johnson tränat massa cardio sen TUF, han har ju potential iaf

Moderator
    Anthony johnson kommer tillbaka efter förlust, räkna med att han kommer gå på knockout!'

Josh neer gör comeback! Honom har jag saknat, stenhård snubbe. Tandläkare egentligen

Annars är det väl inget som sticker ut jättemycket. Det brukar å andra sidan betyda att matcherna blir svinbra!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Såg precis invägningen, helt sjukt hur mycket längre Struve är än Barry! Roligaste staredownen ever, men hur ska Barry egentligen ha en chans? Ska bli sjukt intressant att se.
    Rumble Johnson kommer in rippad som aldrig förr, tror inte vi behöver oroa oss för att han "gasar" i den här fighten.

Cruz och D.Johnson är rippade som vanligt, håller med Rogan om att detta kan bli den fight som har högst tempo någonsin, can't wait!

Contender
    Blog Entries
    17
    Både Struve och barry var överens om att de är vana att fightas i liknande förhållanden. Struve är alltid längre än den han tränar/tävlar mot och Barry är alltid kortare. Tror att det blir en intressant fight. Om Struve gjort sin läxa så har han lärt sig utnyttja sin reach och plockar ner Barry på avstånd, men Struve har misslyckats med det förut så man vet aldrig.

Johnson är ett monster, Brenneman har sitt livs chans att hävda sig men det är frågan om han kommer att klara av det mot Rumble, Brenneman är liten i sin viktklass och Johnson är gigantisk...

Kommer ställa in min mediaspelare på 50% hastighet för titelmatchen, att se de två i buren kommer vara som att se 2 ekorrar på speed slåss om ett ekollon! Är skoj att det kommer på "gratistv" så att de små killarna får lite uppmärksamhet.

Jag är ett fan av Mac Danzig, mest för att han så coolt namn. Tror han kommer ta detta!

Moderator
    Danzig är i allra högsta grad en kapabel fighter och kan göra riktigt bra matcher.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Såg precis invägningen, helt sjukt hur mycket längre Struve är än Barry! Roligaste staredownen ever, men hur ska Barry egentligen ha en chans? Ska bli sjukt intressant att se.!

Hall of famer
    Kommer heja in segrar på Cruz, Danzig och Neer.
    Tyckte Danzig verkade hur så skön som helst i TUF speciellt när han sa åt Hughes att han vägrade läsa bibeln.
    Och hur kan man inte gilla Neer, med ett ansikte bara en mor kan älska?

Contender
    danzigs frilla var skön när de visade gamla ufc fighters när de var unga orkar inte leta upp tråden men den är värd att ses. ang längdskillnaden.. Barry kunde knappt hålla sig för skratt och den skillnaden såg faktiskt rent utav löjligt ut. Men vikt är vikt och båda är "lika stora". Cruz såg stark ut

President
    Blog Entries
    30
    Anthony Johnson gillar jag inte men han kommer att vinna, cruz har jag börjat gilla mer sedan kimra följde honom i några veckor. Tror denna gala blir bra, sänds på csports eller canal+ som har något på tv tablån såg jag nu
    mera MMA !!

Contender
    ufc's facebook sida sänder prelimsen om några minuter om jag fattat tidsskillnaden rätt... sen har man inte canal+ lr csports(vad det nu är????) så får man väl vänta tills tv4sport sänder de i repris nästa vecka eller som en "host host kompis" till mig gör är att streama skiten ikväll

Contender
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Rumble Johnson kommer in rippad som aldrig förr, tror inte vi behöver oroa oss för att han "gasar" i den här fighten.
    dock pratade jag inte om Rumble johnsson utan miachel johnsson som hade problem med cardio i tuf....

Contender
    om de nu va mitt inlägg du pratade om

den här tråden stängs och fortsätter i ufc live cruz vs johnson resultaten
    Last edited by KanoBlack; 10-02-2011 at 02:20 AM.