På fredagag sänder TV4 Sport UFC Countdown inför UFC 80 - Rapid Fire som sänds på lördag (som alla vet). Efter UFC Countdown så visas däremot något som i tablån kallas UFC Live 08 (mellan 00.30och 03.40) Någon som vet vad det är för något?
På fredagag sänder TV4 Sport UFC Countdown inför UFC 80 - Rapid Fire som sänds på lördag (som alla vet). Efter UFC Countdown så visas däremot något som i tablån kallas UFC Live 08 (mellan 00.30och 03.40) Någon som vet vad det är för något?
Skulle kolla upp för att försöka reda ut detta så dyker detta upp;
http://tvplaneten.se/tv4sport/2008-01-18/00:30
UFC 81 Breaking point
Från kampsportsgalan UFC 81 Breaking point i Nevada, USA, där deltagarna tävlar i mixed martial arts. Kommentatorer är Ian Roberto och Paolo Roberto.
Känns som att allt blev snurrigare.. Trodde ufc 81 var 2a februari
Verkar som att de satt dit 81:an av misstag och dessutom på fel dag. Det är väl ändå på lördag, natten mot söndag kl 00:30 som galan börjar?![]()
Jag såg på mmabloggen.se att de ska eftersända galan 1 timme, så den börjar 23:00. Vilket som stämmer vetefan, tablån säger 22:00.
Det står: 00:20 UFC 79 Nemesis (R) på tvplaneten, måste vara så.
Ang fotbollen så tror jag galan eftersänds och börjar egentligen 21 men de sänder de n22.
slår på tvn klockan 21 så får den va på tills det börjar =) så att man är säker på att man får se det :lol:
Dubbelkollat på nätet samt via boxen, och den ska gå av stapeln kl 21:00
Och om den inte gör det lär jag sitta och gråta resten av kvällen
22:00 säger tv-planeten.se, tv.nu och min digitalbox, var står det 21:00?Originally Posted by Fedor
Så nu visas inte galan på tv4 sport, men den visas Live nu på andra ställen.
Sorry menade 22:00Originally Posted by Kilroy