Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 6 of 6

Thread: UFC on FX

Moderator

UFC on FX

Fightcard - Maincard

Melvin Guillard vs Jim Miller
    Pat Barry vs Christian Morecraft
    Duane Ludwig vs Josh Neer
    Kamal Shalorus vs Khabib Nurmagomedov
    Jorge Rivera vs Eric Schafer

Huvudmatchen är väl inget att hoppa högt över men det kan bli en riktigt bra match. Sålänge Miller inte blir överrumplad av Guillards styrka och explosivitet tror jag att han kan ta hem detta mot den något ojämne gangstern melvin.

Morecraft är kass men jag antar att han har en chans med tanke på hur mossig barry är på marken..

Tandläkaren är tillbaka!! Josh Neer, för er som inte sett honom slåss, är en mångkonstnär och en riktig kämpe!

Brottar pangaren shalorus är på gång och förhoppningsvis kommer han att använda sig lite mer av sin fenomenala brottning och mosa nykomlingen nurmagomedov
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    En del som kritiserar detta kort men jag tycker det ser spännande ut! Main matchen är ju ingen stormatch direkt, två som kommer från förluster men ändå en väldigt vikt match då vinnaren fortfarande är med och slåss om en titelmatch, tror Dana och UFC skulle vilja se Melvin som vinnare men jag tror på Miller all the way!!!

Champ
    Blog Entries
    27
    Miller känns mer regelbunden än Guillard, men den unga lönnmördaren från New Orleans har ju faktiskt blivit riktigt farlig på senaste och när han är fokuserad och inte underskattar sin motståndare så är han nästan topp 10-material.

Dessa matcher har vi att se fram emot i natt!

UFC on FX 1

Länkar till strömmar skulle vara trevligt, KanoBlack kanske kan köra igång chatten på framsidan i natt?
    Last edited by toelock; 01-20-2012 at 07:10 AM.

Champ
    Blog Entries
    27
    Vad tycker ni om kortet i överlag? Känns det som en "sleeper", ett kanonkort eller en ren besvikelse? personligen så ser jag fram emot att få se galan, av många anledningar:

Både Jim Miller och Melvin Guillard har något att bevisa efter en varsin förnedrande förlust. Miller fick tokstryk av Edgars nästa utmaning Benson Henderson på senaste UFC Live (Hardy vs. Lytle), och Guillard sprang in i Joe Lauzons nävar och stryptes ut på bara 47 sekunder under deras möte på UFC 136. Båda vill bevisa att de håller mot toppmotstånd och siktar på att krossa sin motståndare.

Pat Berry, Christian Morecraft, Eric Schafer, Daniel Roberts och Jorge Rivera slåss för sina jobb, och kommer verkligen att försöka gå på avslut för att köpa sig själva några fighter till i UFC.

Dessutom är det preliminära kortet är fullproppat av fighters som är hungriga och villiga att bevisa något, och jag tror faktiskt att det här kortet kommer att leverera precis som "skitkorten" nästan alltid gör

Moderator
    Den enda matchen som jag ser som ett potentiellt sömnpiller är morecraft vs barry. Alla ansra har FOTN potential, kul att se Neer tillbaka i buren
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Morecraft verkar vara en riktig spjuver, hoppas nästan att han vinner.

Rivera ger 2,27 ggr pengarna mot Eric Schafer, den tar vi! Eller inte eftersom jag gillar "Red" och ogillar Rivera.

Tror det kan bli en bra gala. Kommer hålla stenhårt på Miller, gissar att han kommer lyckas subba Melvin.